- 41 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Péče o firemní a privátní klientelu, poskytování komplexního poradenského servisu, pravidelný kontakt a dlouhodobé vztahy s klienty, profesionální servis klientům a navrhování optimálních řešení, vyhledávání nových obchodních příležitostí, reprezentace na marketingových akcích společnosti, dle zájmu služby na přepážce. SŠ vzdělání s maturitou, komunikativnost, samostatnost, flexibilita, odpovědnost a spolehlivost, reprezentativní a příjemné vystupování, výpis z TR, ŘP sk. „B“ – není podmínkou, základy práce na PC. Vzdělávání a rozvoj, po zapracování možnost „home office“, čerpání z bohatého systému benefitů.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.