O nás
Láká vás různorodá práce v mezinárodním prostředí? Je vám blízká logistika a máte excel v malíčku?
Právě čtete tu správnou nabídku, protože teď obsazujeme pozici CUSTOMER PLANNING / SUPPLY CHAIN COORDINATOR pro našeho oblíbeného klienta, nadnárodní společnost vyrábějící prémiové značky kuchyňského vybavení pro domácí i profesionální použití.
Co vás během týdne čeká?
-
budete řídit rozsah a dostupnost sdílených zásob na základě forecastů, očekávání zákazníků, obchodních příležitostí, sezónnosti, promočních akcí atd.
- nejčastěji budete v kontaktu s KAM, odděleními logistiky, plánování, obchodu a zákaznického servisu
- počítejte s každodenní komunikací v angličtině, protože budete součástí mezinárodního týmu
- budete se také podílet se na uvádění nových výrobků na trh v souvislosti se zásobami a distribucí
- budete monitorovat situaci na trhu regionů CEE a v souvislosti s tím hledat tu nejlepší a nejefektivnější cestu, jak dosáhnout cílů společnosti
Co na vás oceníme?
- organizační a analytické schopnosti
- komunikační dovednosti a orientaci na cíl
- praxi v retailové logistice, ideálně související s plánováním poptávky
- angličtinu na úrovni B2 (budete ji využívat v každodenní komunikaci)
- zkušenosti se SAP a znalost Microsoft Office na pokročilé úrovni
Co s námi získáte?
- různorodou a samostatnou práci v mezinárodním prostředí
- přátelský tým, který se vzájemně ve všem podporuje
- příležitost k vlastnímu rozvoji a dalšímu vzdělávání
- flexibilní pracovní dobu a home office, týden dovolené navíc
- příspěvek na stravování, na sport a na kulturu
- příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění, slevu na firemní produkty a další benefity
- opravdu zajímavé finanční ohodnocení podle vašich zkušeností + roční bonus
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Přátelské prostředí