Fakturant/ka / Administrativní pracovník / Asistent/ka

Vestec, Praha-západ
25.000 – 38.000 Kč
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Vhodné také pro
Řidičské oprávnění
Skupina B
Kontakt
Veronika Chriaštelová, zobrazit tel. číslo

O nás

Jsme dynamicky se rozvíjející dopravní společnost, specialisté na sezonní autobusou dopravu do Chorvatska a Itálie. Prioritou je důraz na celkovou kvalitu poskytovaných služeb. K nim patří moderní vozový park, vyškolení řidiči a přátelský přístup řídících operátorů. Vše pro spokojenost našich zákazníků.

Náplň práce:

• příjem a evidence pošty, kontrola datové schránky, docházka na poštu
• zpracování vyúčtování řidičů, provozních záloh a plateb
• příprava podkladů pro zahraniční daně• kopírování, scanování, kompletace a archivace dokumentů
• administrativní a organizační podpora mzdového, personálního a finančního oddělení
• příprava měsíčních reportů
• vystavování faktur za poskytnuté služby a spolupráce s finanční účetní
• kontrola správnosti přijatých faktur a jejich evidence v interním programu
• příprava podkladů pro mzdy a roční zúčtování (HPP, DPP, DPČ)
• komunikace s úřady a institucemi, spolupráce s ostatními odděleními
• správa a archivace firemní dokumentace

Co od Vás očekáváme:

• zkušenost s fakturaci podmínkou, Pohoda výhodou• pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost
• organizační schopnosti a schopnost samostatné práce
• smysl pro detail, logické uvažování, systematický přístup
• odolnost vůči stresu a opakující se práci
• uživatelskou znalost MS Excel a Word
• řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
• flexibilitu, schopnost zvládat více úkolů současně
• vynikající znalost češtiny slovem i písmem
• základní orientace v oblasti mezd a fakturace výhodou

Co Vám můžeme nabídnout:

• pracovní dobu od pondělí do pátku (víkendy volné)
• stabilní zázemí společnosti působící na trhu od roku 1999
• osobní přístup a přátelský kolektiv
• odpovídající platové ohodnocení a benefity dle druhu úvazku
• příjemné pracovní prostředí
• kompletní zaučení (praxe není podmínkou)
• nástup dle dohody

Benefity

  • Finanční bonusy / prémie
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Slevy na firemní zboží
  • Zálohy ze mzdy
  • Přátelské prostředí
  • Dog-friendly office
  • Parkoviště

Sídlo firmy

Gumdrop s.r.o.
Olšanská 2898/4a
130 00 Praha

IČO: 25735977
Datová schránka: ib4p9w4
Další informace:
GPS: 50.083338,14.46602,
S-JTSK: -739698.00 -1043903.21, RUIAN: 75428920

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.