- 35 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máte skvělé komunikační schopnosti? Jste týmový hráč?
Máte již předešlé zkušenosti na obdobné pozici?
Pokud ano, máme pro Vás zajímavou pracovní příležitost Logistika v Hranicích!
Za jaké úkoly budete odpovídat?
- Vaším úkolem bude sledování skladových zásob materiálu. V případě, že bude materiál chybět, budete ho podle plánu výroby objednávat od tuzemských ale i zahraničních dodavatelů
- Budete odpovídat za dodávky materiálu pro výrobu v požadovaném množství a čase. Pravidelně hodnotit dodavatelů
- Budete jednat s dopravci, objednávat a koordinovat dopravu pro dovoz materiálu a expedici výrobků
- Setkáte se s celní deklarací při vývozu a dovozu mimo EU
- Vaším úkolem bude zpracovávání výsledků inventur skladu materiálu, rozpracované výroby, hotových výrobků, zboží a obalů
Co od Vás očekáváme?
- Předchozí zkušenosti na obdobné pozici minimálně 1 rok
- Znalost anglického jazyka (především na e-mailovou komunikaci)
- Výhodou pro Vás bude znalost celní problematiky
- ŘP sk. B
Co Vám nabízíme?
- Získáte pružnou pracovní dobu
- Stravenky, 25 dní dovolené
- 13. a 14. plat podle hospodářského výsledku
- Možnost dalšího rozvoje a vzdělávání

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.