- 40 000 – 44 998 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro našeho klienta hledáme kandidáta na pozici Velitel hasičů.
Máte manažerské zkušenosti a zároveň vás baví požární bezpečnost. Chcete změnit obor, ve kterém pracujete. Nyní je čas udělat krok vpřed a poslat svůj životopis.
- řízení jednotky požární ochrany podniku a řízení provozu skladu
- rozdělování povinnosti a odpovědnost zaměstnanců ve strukturální jednotce a podle potřeb, zajišťuje dodržování pracovní kázně, technické bezpečnosti, požární ochrany a hygienických norem
- zodpovědnost za školení zaměstnanců útvaru, organizuje a provádí instruktáže a další akce v souladu s požadavky na bezpečnost a ochranu zdraví při práci při obsluze zařízení a při provádění různých opravárenských, technologických činností.
- zajištění provozuschopného stavu požární techniky, prostředků požární ochrany a požárně bezpečnostních zařízení
- vedení dokumentace o provozu skladu, dokumentace požární ochrany a bezpečnosti práce
- SŠ vzdělání
- praxe s řízením kolektivu min. 5 let - odborná způsobilost – nástupní odborný výcvik
- schopnost plánovat, organizovat a kontrolovat práci,
- schopnost efektivní týmové práce a řízení času;
- znalost práce na PC, dobré zvládání administrativních úkonů
- řidičský průkaz skupiny "B"
Výhodou:
praxe v oboru – požární ochrana
dobrý zdravotní stav (Nařízení vlády č. 352/2003 Sb.)
odborná způsobilost – kurz taktické řízení (TŘ), takticko strategické řízení (TSŘ)
odborná způsobilost v prevenci rizik dle zákona 309/206 Sb.
odborná způsobilost dle § 11 zákona 133/1989 o požární ochraně
řidičský průkaz sk. „C+E“ a profesní průkaz
- stabilní zázemí významné české společnosti
- zajímavou práci na plný úvazek, ranní směny od 6 do 14 hodin
- možnost dalšího vzdělávání
- 25 dnů dovolené, 2 dny indispozičního volna
- stravenky v hodnotě 150 Kč
- Cafeteria až 13 000 Kč
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek na pojištění odpovědnosti
- zvýhodněné ceny paliv
Lokalita – Mstětice, Praha Východ
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?