- 25 000 – 30 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
- řízení jednotky požární ochrany podniku a řízení provozu skladu
- zajištění akceschopnosti jednotky požární ochrany podniku v organizačním a operačním řízení
- zajištění provozuschopného stavu požární techniky, prostředků požární ochrany a požárně bezpečnostních zařízení
- vedení dokumentace o provozu skladu, dokumentace požární ochrany a bezpečnosti práce
- SŠ vzdělání- odborná způsobilost - nástupní odborný výcvik- schopnost řízení jednotky požární ochrany podniku, praxe s řízením kolektivu min. 5 let - PODMÍNKOU- znalost práce na PC, dobré zvládání administrativních úkonů- flexibilita, schopnost týmové spolupráce, samostatnost- dobrý zdravotní stav (Nařízení vlády č. 352/2003 Sb.)- řidičský průkaz sk. B
Výhodou:
praxe v oboru - požární ochranaodborná způsobilost – kurz taktické řízení (TŘ), takticko strategické řízení (TSŘ)odborná způsobilost v prevenci rizik dle zákona 309/206 Sb.odborná způsobilost dle § 11 zákona 133/1989 o požární ochraněřidičský průkaz sk. „C+E“ a profesní průkaz - výhodou
- stabilní zázemí významné české společnosti- zajímavou práci na plný úvazek- možnost dalšího vzdělávání- 25 dnů dovolené, 2 dny indispozičního volna- stravenky - Cafeteria - příspěvek na penzijní připojištění - příspěvek na pojištění odpovědnosti
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?