O nás
Hledáme zkušeného finančního profesionála se silným analytickým myšlením – ideálně z auditu nebo controllingu
Chcete využít své zkušenosti z auditu či financí v prostředí, kde budete mít skutečný vliv na finanční řízení celé skupiny? Hledáte roli, kde budete blízko byznysu, budete moci uplatnit své know-how a dávat věcem systém a logiku?
Náplň práce:
- Budete spravovat manažerské účetnictví a rozpočty napříč servisními jednotkami (cost centra, interní přefakturace, interní pravidla).
- Převezmete odpovědnost za modely hospodaření vybraných společností ve skupině.
- Zajistíte evidenci, kontrolu a nastavení vnitroskupinových půjček, včetně výpočtů úroků a pravidelných rekonciliací.
- Provedete kontrolu účetních a manažerských výkazů, zajistíte jejich správnost a soulad s interními standardy.
- Budete spolupracovat s externími poradci na účetních a daňových projektech.
- Zapojíte se do přípravy konsolidace – podklady, kontrola saldo-vazeb, eliminace interních vztahů.
- Budete v pravidelném kontaktu s účetními týmy, auditory a daňovými poradci.
- Aktivně se zapojíte do rozvoje finančních procesů a interních systémů v rámci reportingu celé skupiny.
Co od Vás očekáváme:
- VŠ vzdělání ekonomického směru.
- Minimálně 2 roky praxe ve financích, auditu, controllingu – zkušenost z big4 nebo z real estate / investičních společností je velkou výhodou.
- Dobrou orientaci v účetních a daňových principech, interním reportingu a vnitroskupinových transakcích.
- Zkušenost s konsolidací nebo přípravou podkladů pro konsolidaci je výhodou, ne nutností.
- Výbornou znalost MS Excel.
- Angličtinu aktivní pro běžnou komunikaci
- Samostatnost, pečlivost a schopnost vidět věci v souvislostech.
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy a prémie
- Možnost kariérního růstu
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Příspěvek na sport



