- Plný úvazek
Náplň práce:
- Poskytování podpory a řešení problémů pro uživatele softwaru a hardwaru po telefonu, e-mailu a přes HelpDesk systém.
- Záznam, sledování a řešení požadavků zákazníků ve stanovených časových lhůtách.
- Spolupráce s týmem IT a interních i externích vývojářů pro řešení složitějších problémů.
- Aktualizace databáze znalostí a dokumentace procesů.
- Průběžné vzdělávání se oblasti nových produktů.
- Nastavování systémů (ERP, WMS…)
- Vylepšování a zvyšování efektivity procesů HelpDesku.
- IT koordinace a podpora projektů.
- Požadované dovednosti:
- Vynikající komunikační dovednosti a schopnost poskytovat profesionální zákaznický servis.
- Dobré analytické a řešitelské schopnosti, uvažování v souvislostech.
- Základní znalost práce s operačními systémy Windows/Mac/Linux.
- Zkušenosti s HelpDeskem nebo technickou podporou jsou výhodou, stejně jako v klíčových procesech e-commerce firmy.
- Schopnost práce v týmu i samostatně.
- Výbornou znalost českého a alespoň pasivní znalost anglického jazyka.
- Zodpovědný a aktivní přístup k práci.
- Tým zkušených a přátelských kolegů Tě velmi rád přivítá do svých řad a těší se na spolupráci, poskytne Ti odbornou pomoc a podporu.
- Podpora pro další profesní růst a rozvoj
- Přátelské pracovní prostředí
- Telefon, notebook
- 25 dní dovolené, sick days
- Příspěvek na stravování
- Pružná pracovní doba
- Možnost částečné práce z domu
- Zaměstnanecká sleva na zboží
- Bezplatné parkování u vchodu do firmy
- Zázemí stabilní české společnosti



