Referent obchodních činností

Praha
Plný úvazek

Do našeho týmu oddělení obchodního využití majetku hledáme kolegu/kolegyni, který/á se chce zapojit do světa železniční dopravy! Pokud máš zájem o práci, kde se budeš podílet na zajišťování správy majetku, a to vše v železniční dopravě a nebojíš se učit nové věci, jsme tu pro tebe! Nezáleží na tom, jestli jsi čerstvý absolvent – vše tě naučíme, stačí mít chuť se rozvíjet. Přidej se k nám a získej zkušenosti v oblasti, která má budoucnost!

Co se od Vás očekává?

  • vyhledávání a zpracování informací pro uzavření nájemní smlouvy (podklady pro stanovení ceny, informace na katastru nemovitostí atd. zpracování technické složky)
  • příprava, evidence nájemních smluv a dodatků na pozemky ve správě OŘ Praha
  • jednání s nájemci a zájemci o pronájem pozemků
  • příprava podkladů pro veřejné soutěže na pronájem pozemků.

Co Vám nabízíme?

  • přátelské prostředí se stabilním zázemím státní organizace
  • 6 týdnů dovolené
  • pevnou pracovní dobu 37,5 hod./týden
  • jízdní výhody, po 6 měsících i pro rodinné příslušníky
  • stravenkový paušál, nebo elektronickou stravenku
  • příspěvek na dovolenou a volnočasové aktivity
  • pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou
  • volnočasovou kartu MultiSport
  • po 6 měsících příspěvek na penzijní spoření aj.
  • možnost se odborně i osobně vzdělávat
  • slevová karta CSS/OMV na pohonné hmoty
  • VIP účet v Datart, AlzaBenefit a různé další výhody u našich partnerů

Co by Vám nemělo chybět?

  • aktivní přístup, zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost
  • po zaškolení samostatnost a aktivní přístup při řešení úkolů
  • dobré komunikační schopnosti a písemný projev
  • uživatelská znalost programů Microsoft Office
  • ochota učit se novým věcem (zajistíme Vám odborná školení)
  • platné řidičské oprávnění skupiny B

Výhodou

  • orientaci v právních předpisech vztahujících se k nájemním vztahům

Možný nástup

  • ihned případně dle dohody

Místo výkonu práce

  • provozní pracoviště Praha – Holešovice

Požadované vzdělání

–   středoškolské s maturitou – ekonomický směr

Požadovaná praxe

–  vhodné i pro absolventy

Sídlo firmy

Správa železnic, státní organizace
Dlážděná 1003/7
110 00 Praha

IČO: 70994234
Datová schránka: uccchjm
Další informace:
GPS: 50.0543642,14.4213459,
S-JTSK: -742048.10 -1043170.42, RUIAN: 21708215

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

NETFLIX ZDARMA

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

ZJISTIT VÍC