Volné místo ve firmě Grafton Recruitment s.r.o.

Payroll Accountant - It Company

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Lokalita Praha
Firma Grafton Recruitment s.r.o.
Kategorie Lidské zdroje a personální management

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:

Grafton Recruitment s.r.o.

Co od Vás očekáváme:

For our client, a successful market leader, we are seeking a Payroll Accountant with previous experience. The Payroll Specialist’s responsibilities include accurate processing and recording of company’s payroll, the provision of timely and accurate financial information, participation in daily data entry payroll processing, alongside adherence to Service Level Agreements and Operation Level Agreements, and successful team partnership across H2R. Your main responsibilities will be: - Process Payroll transactions - Accurate processing of company’s payroll - Participate in daily data entry Payroll processing - Reconcile payroll prior to transmission and validate confirmed reports - Process correct calculations and compliance - Execute interface with payroll providers - Perform audit checks - Process year-end reporting - Produce ad hoc financial and operational reporting - Process manual remedies where required - Participate in projects and migrations if needed The job would be suitable for you if: - You are seeking a stable role at large corporation that allows you to grow - You are feeling well in English speaking environment - You are a pro-active person who enjoys working in international teams REQUIREMENTS: If you are a reliable and conscientious person with a good eye on details, we might be looking right for you. Otherwise, we would like you to have: - At least Bachelor’s degree in related field - Minimum 6 months of Payroll experience - Very good command of English language - Above average MS Excel skills BENEFITS: - Flexible working hours - Home office - Language courses - Contribution to health and accident insurance - 5 weeks of holidays - Meal vouchers - Contribution to Multi Sport card - Cafeteria - Fruit and refreshment at workplace - Special mobile tariff offer The company also offers a rotation program, opportunity for career growth both horizontally and vertically and stable employment with high standards of work.
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Praha
  • Bc. Blanka Březinová
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné pro cizince
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • Fitness na pracovišti
včerejší
Nutně vás hledají

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Coweo Technologies s.r.o., Bc. Blanka Březinová, Lagerris a.s., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Crocogarden z.s., K2 moto s.r.o., Talentinno s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., GastroAgency s.r.o., LESS MESS STORAGE s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Delirest services s.r.o., Neztrácej čas s.r.o., Trenkwalder a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Překladatel / Překladatelka, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Finanční manažer / manažerka, Finanční kontroling, Účetní, HR manager, Marketingový asistent / asistentka, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka zahraničního obchodu, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Osobní trenér / trenérka, Trenér / Trenérka, Výživový poradce / poradkyně, Obchodní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Animátor / Animátorka, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Vzdělávací specialista / specialistka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Event manager, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 2 - Vinohrady, Praha 1 - Nové Město, Praha 6 - Vokovice, Praha 4 - Libuš, Praha 4 - Braník, Praha 4 - Krč, Praha 7 - Holešovice, Praha 1 - Staré Město

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Kdy a jak oznámit těhotenství v práci

Kdy a jak oznámit těhotenství v práci

Zjistila jste, že jste těhotná, a nevíte, kdy a jak tuto skutečnost oznámit v práci? Nebojte se, se vším vám pomůžeme! Dozvíte se, kdy oznámit těhotenství v zaměstnání, jak v práci oznámit těhotenství a také jaké jsou povinnosti vašeho zaměstnavatele.

Poradíme vám, jak efektivně hledat a najít práci

Poradíme vám, jak efektivně hledat a najít práci

Hledání práce je běh na dlouhou trať. Pojďme najít novou, vysněnou práci, práci, která vás bude bavit. Vysvětlíme si postup, jak hledat práci a v dalších článcích vám pomůžeme se vším, co k vysněné práci potřebujete. S námi to zvládnete!

Jak postupovat při pracovním úrazu

Jak postupovat při pracovním úrazu

Pokud se vám v práci stal pracovní úraz, je třeba ho hned nahlásit. Povíme si, jaké kroky musí udělat zaměstnavatel, aby váš úraz vyšetřil. Rozebereme, na co máte vy jako zraněný zaměstnanec nárok. I zranění na teambuildingu může být pracovním úrazem. Co naopak pracovním úrazem není, se dozvíte samozřejmě také.

Poznejte povinnosti vašeho zaměstnavatele

Poznejte povinnosti vašeho zaměstnavatele

Znáte základní povinnosti zaměstnavatele? Ukážeme vám, co je povinností vašeho zaměstnavatele před zahájením vašeho pracovního poměru, v průběhu a při skončení pracovního poměru.

Zapněte si kameru, začíná online pohovor

Zapněte si kameru, začíná online pohovor

V čem jsou hlavní rozdíly mezi osobním a online pohovorem, na co všechno se musíte dopředu připravit. Povíme si i o nejčastějších chybách, kterých byste se měli vyvarovat. Svá specifika má i čistě telefonický pohovor, bez videa, o kterých vám také řekneme, abyste byli připraveni na vše.

Jak napsat průvodní dopis? Prohlédněte si vzor

Jak napsat průvodní dopis? Prohlédněte si vzor

Průvodní dopis k životopisu je prvním kontaktem s personalistou ve vysněné společnosti. Vysvětlíme si, co to je průvodní dopis a jaký je rozdíl oproti motivačnímu dopisu. Ukážeme si, jak napsat průvodní dopis. Nechybí ani vzor průvodního dopisu.

Vzdělávání v HR - TOP 10 magazínů

Vzdělávání v HR - TOP 10 magazínů

V tomto článku jsme pro vás připravili přehled TOP 10 magazínů o HR vzdělávání, které zaujímají přední příčky nejen díky své návštěvnosti, ale především díky kvalitnímu obsahu, který skutečně vzdělává a inspiruje. Pojďte s námi objevit ty nejlepší zdroje informací v oblasti HR! 😉

Co nabízí úřad práce pro cizince? Zjistěte!

Co nabízí úřad práce pro cizince? Zjistěte!

Pokud jste cizincem hledajícím pracovní uplatnění v České republice, je tento článek přímo pro vás. Povíme si o tom, jak cizince z pohledu zaměstnávání úřad práce rozděluje, jak cizincům může pomoci.

Vše o služebním autě k soukromým účelům

Vše o služebním autě k soukromým účelům

Benefit nebo pracovní pomůcka, to je služební auto. Ukážeme si, co vše má na starosti zaměstnavatel, co zaměstnanec. Kdy a za jakých podmínek může zaměstnanec využít služební auto i k soukromým účelům, kdo jej může řídit a jak je to se srážkami ze mzdy. K dispozici máte i vzor smlouvy o užívání vozidla pro soukromé a služební účely.

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Povíme si, jaké formuláře můžete vyplnit v klidu doma a elektronicky na úřad práce poslat, nebo přinést osobně vytištěné. Pro zaměstnance, absolventy i OSVČ máme seznam dokumentů, které je nutné s sebou na úřad práce pro registraci přinést.

account audit benefit data den home office IT job mobil náplň práce NDA Office partner pec práce reporting role specialist sport tarif compliance dar list náplň PR proces program report standard

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena