Volné místo ve firmě Grafton Recruitment s.r.o.

Senior Accountant with IT- Pharmaceutical company

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Lokalita Praha   Zobrazit na mapě
Firma Grafton Recruitment s.r.o.
Kategorie Bankovnictví, finance a pojišťovnictví

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:

Grafton Recruitment s.r.o.

Co od Vás očekáváme:

Job Area: Accounting, General Ledger, Reconciliation, US GAAP/IFRS Reporting Languages: fluent English and communicative Italian Location: Prague (close to metro station) Company: A leader in the pharmaceutical industry as well as a multibillion dollar company, this company focuses on improving lives through the power of medicine. With over 150 years of experience, they have been quite successful in creating pharmaceutical solutions for patient needs across the globe. Recently, this company has been growing fast and is looking for motivated people to join their thriving work culture. Don´t miss this great opportunity and APPLY NOW! As a Senior Accountant you will work independently and you will be responsible for all accounting of assigned entity and company´s month-end closing process resulting in complete and accurate financial statements. Your main responsibilities as a Senior Accountant: * Preparation of month-end journals, maintenance of General Ledger records * Running analyses for assigned accounting entities * Preparation of intercompany invoices and documents for auditors * Monthly balance sheet reconciliations * Carry out and review internal and external reporting * Execution of government reports, tax reporting and ad hoc financial information requests * Supporting the Team Leaders and Controllers with ad-hoc projects and issues * Training and coaching team members * Compliance to internal controls in accordance with the company's processes REQUIREMENTS: You are a great candidate if you have: * Minimum high school degree with relevant experience or Bc. degree * Previous experience - at least 3 year (accounting/tax or audit field) * Experience with reporting US GAAP/IFRS * Proven experience with preparation of statutory financial statements and direct/indirect taxes * fluent English and communicative Italian * Advanced level of Microsoft Excel (macro, pivot tables, vlook up, sum if, etc.) It will be advantage if you: * have university degree as well as Accounting certification * speak in French or Spanish language * have a knowledge of ORACLE E1 and HFM knowledge BENEFITS: * Flexible working hours (fix hours between 10 - 16h) * Occasional work from home * 5 weeks of vacation * 5 sick days * Cafeteria 4 000 CZK/month (in trial period 1 500 CZK/month) * Meal vouchers - 80 CZK * Contributions to accident and life insurance * Contributions to pension (3% from salary) * Possibility of practicing yoga in the workplace (2x/week) * Refreshments on workplace (fruit and very good coffee) * Corporate events Location: Prague (Close to metro station)
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Credit & Risk Specialist

Nutně vás hledají
  • Michle, Praha
  • DKV EURO SERVICE s.r.o.
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • ...
včerejší
Nutně vás hledají
  • Michle, Praha
  • AVERS, spol. s r.o.
  • 30 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • ...
Zveřejněno: 2. května
Nutně vás hledají
  • Karlín, Praha
  • Dům dětí a mládeže hlavního města Prahy
  • 45 000 – 49 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Kariérní růst
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Přátelské prostředí
včerejší
  • Praha
  • Swiss Life Select a.s.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
Zveřejněno: 6. května
  • Celá ČR
  • AWP P&C Česká republika - odštěpný…
  • 33 400 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 6. května
  • Karlín, Praha
  • ERV Evropská pojišťovna, a. s.
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • ...
Zveřejněno: 2. května

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
DKV EURO SERVICE s.r.o., Bison & Rose, s.r.o., EVROPA realitní kancelář, Lagerris a.s., AVERS, spol. s r.o., TEDi obchodní s.r.o., Česká spořitelna, a.s., BEKR partners, s. r. o., ManpowerGroup s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Grafton Recruitment s.r.o., STARCHANGE, s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., HR Direct s.r.o., Dům dětí a mládeže hlavního města Prahy, 21 Consult Group s.r.o., Manuvia Czech s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., Brink's Cash Solutions (CZ) a.s., CCS Audit, s.r.o., Česká pošta, s.p., ProfesKontakt, s.r.o., SPGroup a.s., JISTU recruitment s.r.o., B+N Czech Republic Facility Services s.r.o., Twisto payments a.s., Advantage Consulting, s.r.o., Bageterie Boulevard, Swiss Life Select a.s., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Věra Pietrasová, JLV, a.s., INDEX NOSLUŠ s.r.o., CALPRA s.r.o., Jiří Duben, SULCO Automotive Group, s.r.o., SIRIUS FINANCE, a. s., Ředitelství silnic a dálnic s. p., ERV Evropská pojišťovna, a. s., Jiří Langer, CRI ameba.eu, s.r.o., MIKUPEX TRADE s.r.o., EKOSPOL a.s., Special Service International, spol. s r.o., JOB LEADER EUROPE s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Auditor / Auditorka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční auditor / auditorka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Směnárník / Směnárnice, Účetní, Insolvenční specialista / specialistka, Analytik / analytička IT, Data Scientist, Konzultant / konzultantka IT, Specialista / specialistka IT, Specialista / specialistka operačních systémů, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Obchodní manažer / manažerka, Oblastní ředitel / ředitelka, Oblastní manažer / manažerka, Provozní manažer / manažerka, Výkonný ředitel / ředitelka, Výrobní ředitel / ředitelka (CTO), Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 4 - Michle, Praha 7 - Holešovice, Praha 1 - Nové Město, Praha 5 - Jinonice, Praha 8 - Kobylisy, Praha 4 - Krč, Praha 1 - Staré Město, Praha 1 - Malá Strana, Praha 8 - Karlín, Praha 8 - Libeň, Praha 5 - Zbraslav, Praha 5 - Smíchov, Praha 10 - Hostivař, Praha 4 - Chodov, Praha 10 - Štěrboholy, Praha 9 - Hloubětín, Praha 9 - Černý Most, Praha 6 - Dejvice, Praha 5 - Stodůlky, Praha 10 - Strašnice, Praha 8 - Střížkov, Praha 5 - Hlubočepy, Praha 5 - Radotín, Praha 4 - Modřany, Praha 3 - Žižkov, Praha 7 - Troja, Praha 2 - Vinohrady, Praha 10 - Uhříněves

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Kdy vám musí schválit neplacené volno + VZOR

Kdy vám musí schválit neplacené volno + VZOR

Pokud si potřebujete v práci vzít neplacené volno, poradíme vám, kdy máte nárok a kdy se se zaměstnavatelem musíte domluvit a požádat jej o souhlas. Ukážeme si, jak napsat žádost o neplacené volno.

Vizitka v nové práci - strukturovaný životopis, vzor

Vizitka v nové práci - strukturovaný životopis, vzor

Uchazečů o pozici je hodně, proto váš životopis musí být perfektní, aby budoucího zaměstnavatele zaujal. Pojďme si ukázat rozdíly v životopisech. Zodpovíme vaši otázku “jak udělat životopis”. Podělíme se s vámi o tipy a triky personalistů. Ulehčíme vám práci s psaním životopisu. Šablona, neboli předloha, životopisu v češtině a angličtině je pro vás připravena ke stažení zdarma.

Motivační dopis, který zaujme, a jeho vzor

Motivační dopis, který zaujme, a jeho vzor

Ukážeme si, jak psát motivační dopis k životopisu, který zaujme, a pomůže vám k osobnímu setkání u vysněného zaměstnavatele. Jaká má být u motivačního dopisu struktura? Zjistíte, jaký je rozdíl mezi motivačním a průvodním dopisem. Kdy stačí průvodní dopis, kdy musíte napsat dopis motivační?

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Zjistíte, v jakých případech má zaměstnavatel povinnost podat daňové přiznání za zaměstnance a kdy naopak si daňové přiznání musí zaměstnanec podat sám.

Osobní ohodnocení pro zaměstnance státu

Osobní ohodnocení pro zaměstnance státu

Osobní ohodnocení zaměstnance státní správy je zajímavou součástí mzdy. Zákoník práce jasně stanovuje podmínky, za kterých se osobní ohodnocení státnímu zaměstnanci uzná a v jaké výši. Může dosahovat až 100 %! Ve většině našich článků se věnujeme zaměstnancům soukromého sektoru, kteří pobírají mzdu. Často diskutovaným tématem je osobní ohodnocení zaměstnance a jeho nárok na něj. Podle zákona, respektive podle zákoníku práce, na osobní ohodnocení vzniká nárok jen určitým skupinám zaměstnanců státní správy, pobírajících plat, kteří splní zákonem stanovené podmínky.

Kdy a jak oznámit těhotenství v práci

Kdy a jak oznámit těhotenství v práci

Zjistila jste, že jste těhotná, a nevíte, kdy a jak tuto skutečnost oznámit v práci? Nebojte se, se vším vám pomůžeme! Dozvíte se, kdy oznámit těhotenství v zaměstnání, jak v práci oznámit těhotenství a také jaké jsou povinnosti vašeho zaměstnavatele.

Jak se zbavit stresu z práce, než vás přemůže

Jak se zbavit stresu z práce, než vás přemůže

Zvládání stresu je individuální. Jsou lidé, kteří milují, když je jejich práce extrémně stresová, a naopak jsou tací, které sebemenší stres vykolejí. Ukážeme vám metody, které vám při pravidelném tréninku pomohou zbavit se stresu z práce. Doplníme i rady, co od stresu dlouhodobě nepomůže.

Poradíme, jak si vybrat práci, která vás bude bavit

Poradíme, jak si vybrat práci, která vás bude bavit

Není jednoduché vybrat novou společnost, ve které budete několik let pracovat, spolupracovat s ostatními kolegy, do budoucna i předávat své znalosti a své zkušenosti nováčkům. Jak si vybrat práci, ať již jste absolventem či jen chcete práci změnit, probereme v našem článku, kde se zaměříme na výběr oboru i na další klíčové parametry. Pro inspiraci přidáme i obory, o které bude největší zájem.

Vše o hmotné odpovědnosti + VZORY ZDARMA

Vše o hmotné odpovědnosti + VZORY ZDARMA

Hmotná odpovědnost zaměstnance je citlivým tématem. Existují dvě odpovědnosti zaměstnance, schodek a ztráta svěřených věcí. Na oba případy se podíváme a ke každému připojíme vzor dohody, která by měla být podepsána, aby bylo možné schodek nebo ztrátu po vás vymáhat. Pouze ústní dohoda je nedostačující.

Velký přehled o ukončení pracovního poměru

Velký přehled o ukončení pracovního poměru

Rozhodli jste se ukončit pracovní poměr ve stávajícím zaměstnání? My vám pomůžeme. Společně se podíváme na ukončení pracovního poměru, co říká zákoník práce o výpovědi, jednak ze strany zaměstnance, jednak ze strany zaměstnavatele. Nebo jste dostali výpověď od svého zaměstnavatele? Povíme si, v jakých případech vám zaměstnavatel výpověď může dát.

account audit auditor benefit CZK den EU event HR IT job Microsoft náplň práce práce Prague reporting sick day clo compliance náplň PR proces report

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena