NÁPLŇ PRÁCE:
- řídí a koordinuje činnost všech spolupracovníků na prodejnách podle pravidel firmy ve svěřeném regionu (Praha)
- zodpovídá za personální obsazení prodejen
- zodpovídá za dodržování MO směrnic a pracovně-právních předpisů
- motivuje spolupracovníky v prodejnách k dosažení nejlepších výsledků
- provádí inventury (plánované, neplánované, přebírací)
- zajišťuje uzavření a ukončení činnosti prodejen
- dohlíží na začínající prodejny, zaučuje nové spolupracovníky a – odstraňuje zjištěné nedostatky
- zodpovídá za vzdělávání a rozvoj personálu v prodejních dovednostech
POŽADUJEME:
- minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- znalost problematiky maloobchodu a rychloobrátkového zboží
- praxe na podobné pozici výhodou
- organizační a komunikační schopnosti
- chuť do práce, nasazení a proaktivitu
- schopnost operativního stanovování priorit
- práce s PC-výborná znalost MS Office
- řidičský průkaz sk. B s praxí
- ochotu cestovat, časovou flexibilitu
NABÍZÍME:
- zajímavou a náročnou práci pro největší distribuční firmu v ČR
- mimořádnou příležitost a prostor pro seberealizaci
- stabilní a seriózní zázemí společnosti s vynikajícím postavením na trhu
- motivační ohodnocení v závislosti na plnění cílů
- možnost zapojení do firemní privátní sítě pro mobilní telefony – výrazně levnější volání
- výraznou slevu na veškerý sortiment