- 55 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máte zkušenosti ve vedoucí pozici?
Láká Vás možnost profesní změny?
Velká společnost je pro Vás výzvou?
Čtěte dále!
- přímé vedení svěřeného týmu (mzdové účetní, specialistů oddělení a zapisovatelek)
- stanovení strategie v oblasti odměňování
- vedení projektů ve svěřené oblasti
- kolektivní vyjednávání s odborovou organizací
- podpora v oblasti vzdělávání pro zaměstnance
- zodpovědnost za tvorbu personálních nákladů
- SŠ/VŠ vzdělání
- angličtina na komunikativní úrovni, min. B2
- předchozí pracovní zkušenost na obdobné pozici
- znalost SAP velkou výhodou, MS Office (především Excel) nutností
- výborné komunikační dovednosti a schopnost vyjednávat
- práci na HPP pro lukrativní společnost
- odpovídající mzdové ohodnocení
- 13-tý plat
- jazykové vzdělávání a možnost osobního rozvoje
- dotované stravování v zázemí společnosti
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na penzijní a životní pojištění
- příspěvek na dopravu + možnost svozů dotovaných firemních autobusů
- zvýhodněné tarify mobilních operátorů

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.