- 30 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek

Máš ráda stabilitu a jsi pečlivá účetní za kterou je vždy vidět dobře odvedená práce?
V tuto chvílí rozšiřujeme náš tým nákupu, který je zvyklý pracovat vždy s vysokým nasazením. Rosteme a nový/á kolega/kolegyně nám přijde vhod. Vždy po tobě ale budeme chtít výsledky. Očekáváme, že budeš mít velkou chuť do práce a bude pro tebe samozřejmostí svou práci si dobře zorganizovat. Nevadí ti celý den vrtat se v papírech a vyhledáváš spíše rutinní a stabilní práci. Zároveň ti vyhovuje pracovat v týmu a vždy jsi ochotný/á pomoci svým kolegům.
Co u nás budeš mít na starosti?
Na úplném začátku se můžeš těšit na důkladné zaškolení, které Tě seznámí se vším, co budeš potřebovat znát při své práci. Až se dozvíš vše potřebné, tak budeš …
vytvářet příjmové doklady
účtovat tuzemské faktury a dobropisy
účtovat zahraniční faktury a dobropisy v rámci skupiny Elit Group
účtovat opravné doklady
Velkou výhodou pro tebe budou dvě seniorní kolegyně Markéta a Šárka,které ti vždy se vším rádi poradí nebo ti pomůžou!
Jaké znalosti a dovednosti po tobě budeme chtít?
Aby si k nám dobře zapadl/a a práce Ti šla od ruky, je potřeba, aby si splňoval/a následující …
již máš aspoň roční zkušenost skladového účetnictví ve větší společnosti a nebojíš se velkého množství práce
máš vzdělání SŠ ekonomického nebo administrativního směru
máš znalost práce na PC v prostředí MS Windows, MS Excel a účetních programů (pokud jsi někdy pracovala v MS Navision budeš to mít u nás ze začátku jednodušší)
jsi schopný/ná pracovat v týmu více lidí v prostorách menšího open- office a jsi tolerantní vůči kolegům
jsi spíše introvertnější osobnost, která je schopná samostatně fungovat
vyhledáváš spíše stálost a naprosto ti vyhovuje rutinní a pečlivá práce, kterou vždy snadno dotáhneš do konce
zvládneš aspoň základně komunikovat i v angličtině
Co Ti za tvou skvělou práci nabídneme?
Elit CZ je stabilní a dále rostoucí společnost, kde každý zaměstnanec u nás má jméno, tvář a podporu nejen od kolegů, ale i od vedení firmy:
Pokud Tě naše nabídka zaujala, zašli prosím svůj strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem jednoduše přes odpovědní formulář stisknutím tlačítka ,,ODPOVĚDĚT".
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?