Hlavní účetní

Brno
57.000 – 60.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Společnost STAREZ – SPORT, a.s., založená Statutárním městem Brnem, se už od roku 2004 stará o kvalitní provoz a správu sportovních zařízení na území města. Jako jsou Bazény Lužánky, Aquapark Kohoutovice, Lázně Rašínova, Krytý bazén Ponávka, koupaliště Riviéra a Zábrdovice, fotbalová hřiště, kluziště, stadion na Srbské či haly na Vodové. Mimo brněnských sportovišť spravuje také rekreační zařízení Jasenka v obci Zubří na Vysočině. Pro občany města Brna zajišťuje především veřejnou službu v oblasti sportovního vyžití. Z oblíbených akcí jsou to např. Akce na Riviéře, Den náborů na Kraví hoře, Family Hall na veletrhu Life! nebo projekty a aktivity pro školy. V průběhu školního roku pro děti organizuje plavecké kurzy, sportovní kroužky a během prázdnin příměstské tábory.

Náplň práce:

Pro náš tým v účtárně hledáme šikovného zaměstnance nebo zaměstnankyni na vedoucí pozici hlavní účetní na pracovní poměr

Pracovní náplň:

Zajišťuje a odpovídá za vedení komplexní účetní agendy společnosti,

zejména

  • vede účetnictví akciové společnosti (o stavu a pohybu majetku a závazků, o rozdílu majetku a závazků, o nákladech a výnosech a o výsledku hospodaření, a to v členění po jednotlivých střediscích, činnostech) v účetním a ekonomickém systému společnosti, zejména pak odpovídá za správnou a včasnou fakturaci dle uzavřených smluv, objednávek a předaných podkladů pro fakturaci z jednotlivých středisek (provozoven), účetní evidenci majetku  a pravidelnou inventarizaci majetku, zásob i peněžních prostředků, průběžné zaúčtování předaných prvotních účetních dokladů během kalendářního měsíce), hlavní pokladnu, zaúčtování měsíčních tržeb z pokladních systému atd.,
  • řídí tým účetních (podřízených zaměstnanců), rozděluje jim práci, svěřené agendy, kontroluje a hodnotí jejich pracovní výkonnost a pracovní výsledky, odpovídá za jejich kázeň a dodržování právních předpisů, vnitřních předpisů,
  • spolupracuje s ekonomy, s ostatními úseky, pokladním manažerem a hlavními pokladními,
  • pracuje s ekonomickým systémem společnosti a dalšími navázanými systémy (pokladní systémy, systémy se zdroji dat pro zaúčtování),
  • odpovídá se vytvoření systému vnitřních předpisů z oblasti účetnictví, jejich aktualizaci,
  • připravuje podklady pro kontroly FÚ, dalších úřadů, pro auditora, spolupracuje s auditorem, účastní se kontrol a pravidelných auditů, zpracovává podklady pro vypracování zprávy auditora o hospodaření společnosti,
  • spravuje komunikaci a přístupy na Fú (DIS),
  • zpracovává účetní závěrky včetně rozboru zůstatku jednotlivých účtů, spolupracuje na tvorbě výroční zprávy,
  • zpracovává daňová přiznání, včetně jejich podání
  • zpracovává měsíční přiznání k dani z přidané hodnoty a kontrolní hlášení včetně jeho podání
  • spravuje elektronické bankovnictví ve společnosti,
  • provádí vyúčtování dotací či plateb přijatých v rámci dotačních programů a závazku veřejné služby vůči jejich poskytovatelům,
  • zpracovává různé ekonomické výkazy,
  • nastavuje interní postupy pro účtování.

Co od Vás očekáváme:

  • vzdělání SŠ zakončené maturitou, ekonomického směru výhodou
  • min. 5 let praxe na pozici samostatné účetní s vedením podvojného účetnictví, min. 3 roky praxe s vedením účtárny nebo ekonomického oddělení
  • bezúhonnost
  • znalost ERP K2, DIGITOO výhodou
  • znalost MS Excel na pokročilejší úrovni (export/import tabulek, práce s daty a tabulkami, používání vzorců),
  • schopnost týmové práce, pečlivost, spolehlivost, odolnost vůči stresu
  • schopnost metodické a samostatné práce /tvorba návodů a postupů
  • příjemné vystupování
  • schopnost samostatné práce
  • pozitivní vztah ke sportu

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí městské společnosti,
  • základní mzdu od 57 000,- Kč/měsíc, dohodou dle praxe a zkušeností
  • zkušební doba 3 měsíční,
  • po zkušební době osobní ohodnocení,
  • po převzetí agendy příplatek za vedení,
  • vstupní a pravidelná školení z oblasti účetnictví
  • 25 dní dovolené, 3 dny sick days,
  • příspěvek na stravování 100 Kč
  • po zkušební době možnost částečného home office
  • po roce příspěvek na volnočasové aktivity 6000 Kč a rekreaci 8 000 Kč/rok a příspěvek na penzijní nebo životní pojištění 500 Kč/měsíc
  • možnost využívat službu online lékaře
  • po zkušební době možnost využití zvýhodněných mob.tarifů pro zaměstnance
  • možnost využití zvýhodněného tarifu elektřiny a plynu pro zaměstnance
  • přátelské prostředí
  • firemní akce

Nástup možný ihned z důvodu zaškolení a předání agendy.

Životopisy zasílejte do 17.10.2025.

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

STAREZ - SPORT, a.s.
Křídlovická 911/34
603 00 Brno

IČO: 26932211
Datová schránka: vgkgff6
Další informace:
GPS: 49.185546,16.602002,
S-JTSK: -599806.93 -1161455.83, RUIAN: 31180370

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?