- Plný úvazek

PPL CZ s.r.o.
Administrativní koordinátor Parcelboxů
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost PPL CZ s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

PPL CZ patří mezi nejvýznamnější přepravce zásilek na českém trhu už od roku 1995. Kromě doručování pro firmy a podnikatele nabízí řešení i pro soukromé osoby se službou Balík pro tebe. PPL CZ se specializuje na balíkovou přepravu nejen po ČR, ale i do celé Evropy. Zaměstnává přes 1000 pracovníků a 2000 řidičů, kteří doručí desítky milionů zásilek ročně.
Chceš se podílet na přípravě výstavby PPL Parcelboxů po celé České republice pro lídra na trhu ve světě logistiky? Výstavba Parcelboxů je v plném proudu, kolegové objíždí terén a potřebují Tvůj support na dálku z kanceláře, anebo z domova. Budou se ti hodit zkušenosti s komunikací s dodavateli a se státními úřady, nebo znalost stavební výkresové dokumentace.
Co bude náplní Tvé práce?
- Zajišťuješ kolegům administrativní podporu a koordinuješ stavební činnosti Parcelboxů po celé České republice. Podílíš se na zajištění dodávky nových Parcelboxů od našich dodavatelů.
- Připravuješ nezbytné podklady k zahájení stavby a jednáš se stavebními úřady i dalšími orgány veřejné správy, například s poskytovateli inženýrských sítí.
- Kompletuješ a zabezpečuješ správnost projektové dokumentace a objednáváš servis Parcelboxů.
- Úzce spolupracuješ s naším týmem Parcelbox obchodníků, kteří zajišťují zasmluvnění lokalit pro umístění Parcelboxů, při rozvoji řešení a aktivitách v terénu.
- Spolupracuješ také se zákaznickým servisem při zajištění zákaznické podpory.
- Nevyhneš se jednoduchému reportingu a práci v MS Office.
Co od Tebe potřebujeme?
- Máš alespoň SŠ vzdělání a baví Tě administrativa.
- Rozumíš si s PC, zejména s balíkem MS Office.
- Jsi pečlivý/á, dodržuješ postupy a víš, že nedůslednosti mohou působit komplikace.
- Jsi proaktivní a máš rád/a pořádek a kvalitně odvedenou práci.
- Dotahuješ věci do konce a kolegové se na Tebe můžou spolehnout.
- Máš čistý trestní rejstřík.
- Poradíš si s angličtinou, klidně s pomocí překladače.
- Výhodou bude, pokud se vyznáš v technických výkresech a máš nějakou zkušenost ve stavebnictví.
A co Ti nabízíme my?
- Možnost profesního rozvoje a kariérního růstu u jedničky na českém trhu;
- každoroční růst mzdy;
- 13. mzdu;
- 5 týdnů volna (20 dnů dovolené a 5 dnů bonusového volna);
- 2 Fit days po 1. odpracovaném roce;
- možnost pracovat i z domova;
- benefitní systém Pluxee (ex. Sodexo Cafeteria), do kterého Ti přidáváme další benefity;
- e-stravenky v hodnotě 150 Kč s možností navýšení (55 % hradí zaměstnavatel, 45 % zaměstnanec);
- vzdělávací kurzy a školení, včetně příspěvku na jazykové vzdělávání, přístup na vzdělávací portál SEDUO zdarma;
- zvýhodněné nabídky našich partnerů (zdarma Makro karta, zvýhodněná MultiSport karta, Alza benefit, výhodný tarif O2 a T-Mobile, ad.);
- firemní akce a další.
Doplňující informace:
Nástup: 1. června 2024
Místo pracoviště: U Vozovny 658/8, 108 00, Praha 10 - Malešice
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Typ pracovního poměru: práce na plný úvazek
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- 13., případně 14. plat
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na vzdělávání