- Plný úvazek

Jsme česká personální a poradenská agentura a specializujeme se na výběr zaměstnanců / recruitment, psychodiagnostické testy uchazečů o práci i stávajícího personálu, outsourcing / agenturní zaměstnávání a personální poradenství na území celé ČR. Pro naše mezinárodní klienty obsazujeme vysoce specializované pracovní pozice i mimo hranice ČR, tj. v PL, HU, A, SK.
📢 NÁSTUP: IHNED
✅ Práce pro kandidáty s praxí v oblasti mezinárodních/vnitrostátních kamionových přeprav (MKD/VKD) nebo s logistickým vzděláním.
✅ Umíte plánovat trasy pro rozvozová vozidla a orientujete se v administrativě a dokumentaci s tím spojené?
✅ Vítáme zkušené dispečery, ale pozice máme i pro juniory se zájmem obor
✅ Pozice v MKD je na 1směnu, Pozice ve VKD jsou na 2 směny (ranní/odpolední)
✅ V MKD je nutná znalost angličtiny na komunikativní úrovni, výhodou znalost němčiny
✅ Dlouhodobá spolupráce na HPP, rozšiřujeme tým a hledáme více nových kolegů!
✔ Dělal/a jste podobnou práci, nebo máte vzdělání v oboru dopravy a logistiky a teoreticky se orientujete v této problematice?
✔ Jste administrativně zdatný/á a komunikativní?
✔ Jste organizační typ a umíte koordinovat a monitorovat přepravy a organizovat trasy?
✔ Umíte komunikovat s řidiči, evidovat přepravy, objednávky, dokumentaci a řešit kalkulace?
✔ Zvládáte komunikovat se zákazníky, partnery a řešit spediční činnost a poptávky?
✔ Umíte nějaký cizí jazyk - AJ/NJ? (Pro práci ve VKD není znalost cizího jazyka nutná)
✔ Zajišťování mezinárodních/vnitrostátních přeprav
✔ Komunikace se zákazníky, dopravci, řidiči, skladem, dalšími odděleními společnosti
✔ Plánování a optimalizace tras, organizování, sledování a evidence přeprav
✔ Vyřizování objednávek, zadávání do systému, cenotvorba, reporting
✔ Efektivní plánování přeprav a zodpovědnost za finanční výsledky oddělení, optimalizace nákladů, cenové nabídky
✔ Práce na 1 nebo 2 směny
✔ Mzda bude odpovídat Vaší praxi (40-60.000 Kč podle zkušeností), motivační bonus
✔ Budete pracovat ve fajn týmu zkušených kolegů, v příjemné a přátelské atmosféře
✔ Nástup je možný IHNED nebo DOHODOU
✔ Ke mzdě dostanete benefity jako např: příspěvek na penzijko, stravenkový pašál, dovolenou navíc a další odměny
✔ Smlouva na HPP, dlouhodobá spolupráce
✔ Plné zaškolení
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?