- 26 950 Kč
- Zkrácený úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Chcete se stát součástí menší české společnosti s dlouholetou tradicí a rodinnou atmosférou? Domluvíte se německy nebo anglicky a chcete mít teplé místečko v kanceláři? Pak je tato pozice přímo pro Vás.
Přední zástupce německých strojírenských společností hledá posilu na pozici:
REFERENTKA OBJEDNÁVEK s AJ - TUŘANY (27-45.000 Kč)
* Komunikace s českými klienty a zahraničními partnery
* Zpracování objednávek a nabídek, sledování dodávek
* Podpora obchodního a technického týmu
* Zpracování katalogů, příprava veletrhů a teambuildingů
* Příjem, balení a odesílání zboží v místě pracoviště
* Min. SŠ vzdělání
* Zkušenosti v oblasti obchodu/administrativy a nebát se manuální práce (balení balíčků a zásilek)
* Schopnost komunikovat anglicky nebo německy na úrovni umožňující práci s mezinárodními klienty (nebát se zvednout telefon a doptat se)
* Organizační schopnosti a pozornost k detailům
* Schopnost pracovat samostatně i v týmu
* Zázemí stabilní české společnosti, která je na trhu již přes 30 let
* Prémie z prodeje produktů
* Penzijní a zdravotní připojištění
* 2 sick days
* dovolená navíc za každý odpracovaný rok
* Stravenky
* Teambuildingové akce
* Pracovní dobu 7:00-15:30 h (popřípadě 8-16:30 h)
* Možnost nástupu: včera bylo pozdě :), ideálně tedy ihned
* Místo pracoviště: Brno - Tuřany
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?