Diakonie Českobratrské církve evangelické je jeden z nejvýznamnějších poskytovat

Uherské Hradiště
19.875 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Diakonie Českobratrské církve evangelické je jeden z nejvýznamnějších poskytovatelů sociálních služeb v ČR a jednička ve speciálním školství.

Diakonie ČCE – středisko CESTA v Uherském Hradišti v číslech: 20 zaměstnanců, 4 sociální služby a pomoc pro 115 lidí ročně. Vážíme si jeden druhého, opíráme se o společné hodnoty – společenství, milosrdenství, naděje, fortelnost a záleží nám na tom, aby se lidé u nás cítili dobře.

Posláním Diakonie ČCE – střediska CESTA se sídlem v Uherském Hradišti je pomoc potřebným. Poskytujeme péči a podporu lidem se specifickými potřebami s přihlédnutím k jejich zdravotnímu stavu.

V denním stacionáři vytváříme bezpečný prostor tak, aby se naši klienti cítili co nejpříjemněji s péčí a oporou, kterou potřebují. Podporujeme je v zachování či rozvoji jejich schopností a dovedností. Služba je určena pro lidi se středně těžkým až hlubokým mentálním či kombinovaným postižením ve věku od 6 do 65 let.

Raná péče podává pomocnou ruku rodinám a jejich dětem do 7 let, které se nevyvíjejí tak, jak by měly. Hledají společně cestu k zajištění specifických potřeb nejen dítěte, ale i celé rodiny.

V podpoře samostatného bydlení pomáháme lidem, aby mohli žít podle svých představ a možností ve svém přirozeném prostředí, doma. Podporujeme klienty s duševním onemocněním, mentálním či kombinovaným postižením ve věku od 18 do 80 let v péči o domácnost, péči o sebe, kontaktu se společenským prostředím atd.

Když si lidé s duševním onemocněním, mentálním nebo kombinovaným postižením ve věku od 16 do 64 let nemohou kvůli svému zdravotnímu stavu najít práci, je tu sociálně terapeutická dílna. V ní podporujeme vytváření a zdokonalování základních pracovních návyků a zkušeností prostřednictvím sociálně pracovní terapie.

Náplň práce:

  • pravidelná spolupráce s vedením organizace, administrativní podpora ředitelky, vedoucích služeb a účetní střediska
  • zpracování a evidence oblasti týkající se správy budovy (objednávka a zajištění pravidelných revizí a kontrol), péče o vozový park, evidence odebírané stravy zaměstnanci a klienty, evidence dodávek energií u všech odběrných míst   
  • organizace akcí pro veřejnost i středisko a účast na nich, pořizování foto dokumentace 
  • vyhledávání dárců a podporovatelů, komunikace a evidence
  • vyhledávání, správa a administrace grantových žádostí
  • vytváření propagačních a prezentačních materiálů (tiskové zprávy, letáky, elektronický zpravodaj…), komunikace s médii
  • správa online komunikace, sociálních sítí a webu
  • komunikace s dodavateli a odběrateli, tvoření objednávek dle domluvy s vedením
  • podílení se na aktivizaci uživatelů (příprava společných oslav, výletů, kulturní akce atd.), spolupráce s pracovníky v soc. službách
  • pochůzky – pošta, úřady, drobné nákupy

Co od Vás očekáváme:

  • minimálně SŠ vzdělání ukončené maturitou
  • výborné komunikační, prezentační a organizační dovednosti
  • samostatnost, kreativita a flexibilita 
  • vysoké pracovní nasazení
  • velmi dobrá úroveň verbální i písemné komunikace
  • ŘP sk. B
  • vynikající znalost práce na PC (kancelářské aplikace, internet, e-mail, Canva)
  • znalost projektového prostředí výhodou
  • marketingové znalosti výhodou
  • základní orientace v sociální oblasti výhodou
  • příjemné vystupování
  • morální a trestní bezúhonnost
  • pozitivní vztah k lidem s postižením
  • ochota učit se novým věcem, zlepšovat se a vzdělávat se
  • respekt ke křesťanským hodnotám

Co Vám můžeme nabídnout:

  • pracovní dobu od pondělí do pátku, bez směnného provozu
  • 5 týdnů dovolené
  • po zkušební době osobní ohodnocení nastavené dle výkonu pracovníka
  • kávu na pracovišti zdarma
  • 2 dny sick day za rok po prvním odpracovaném roce
  • možnost získání mimořádné odměny ke mzdě
  • profesní podporu
  • smysluplnou a různorodou práci
  • možnost využití zvýhodněného T-Mobile programu
  • příspěvek na stravování
  • zázemí stabilní neziskové organizace

Nástup možný od 1. 1. 2025 nebo dohodou.

Mzda: 19 875,- Kč + po zkušební době osobní ohodnocení dle pracovního výkonu

Pokud Vás tato pracovní pozice zaujala, budeme se těšit na Váš strukturovaný životopis, který zašlete na e-mail přes odpovědní formulář

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • 13., případně 14. plat
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Domov pro seniory Burešov, příspěvková organizace | Domov pro seniory Burešov,… | Zlín, centrum Zlín, centrum
  • Plný úvazek
dnešní
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. října
SMS finance, a.s. | SMS finance, a.s. | Kroměříž Kroměříž
  • 45 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
Andrea Kišiday | Andrea Kišiday | Praha Praha
  • 10 000 – 12 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. února
Ondřej Němec | Ondřej Němec | Olomouc Olomouc
  • 15 000 – 17 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. března
Michal Knajfl | Michal Knajfl | Rychnov nad Kněžnou Rychnov nad Kněžnou
  • 13 000 – 14 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. dubna
David Šiller | David Šiller | Zahraničí Zahraničí
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. dubna
RONBECK s.r.o. | RONBECK s.r.o. | Zlín Zlín
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. května
GY hotel & events s.r.o. | GY hotel & events s.r.o. | Celá ČR Celá ČR
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. května
STEJKR, spol. s r.o. | STEJKR, spol. s r.o. | Čechtice Čechtice
  • 28 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. prosince
Petrlíková Lucie s.r.o. | Petrlíková Lucie s.r.o. | Zelené Předměstí, Pardubice Zelené Předměstí, Pardubice
  • 29 000 – 34 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. prosince
AGROP NOVA a.s. | AGROP NOVA a.s. | Ptenský Dvorek, Ptení Ptenský Dvorek, Ptení
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. prosince
Diallogue Česká republika a.s. | Diallogue Česká republika a.s. | Černovice, Brno Černovice, Brno
  • 37 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. prosince
Z - FIN, a.s. | Z - FIN, a.s. | Kroměříž Kroměříž
  • 25 000 – 27 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 17. prosince

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Domov pro seniory Burešov, příspěvková organizace, ELKOPLAST CZ, s.r.o., ARCgroup s.r.o., NewWaterMeaning s.r.o., Proveon, a.s., První novinová společnost a.s., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Blatnická pekárna s.r.o., Trenkwalder a.s., AM INTERIÉR, a.s., Partners Financial Services, a.s., SMS finance, a.s., Ramseier Czech s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., Hobel online media s.r.o., HAKUNA MATATA s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Česká spořitelna, a.s., INDEX NOSLUŠ s.r.o., B+N Czech Republic Facility Services s.r.o., NIVEKO s.r.o., ZÁLESÍ a.s., JCOS s.r.o., Jobs Contact Personal, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Disponent / disponentka dopravy, Bankovní specialista / specialistka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Účetní, Marketingový manažer / manažerka, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka zahraničního obchodu, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Dělník / Dělnice, Rozpočtář / Rozpočtářka, Obchodní manažer / manažerka, Provozní manažer / manažerka, Provozní ředitel / ředitelka (COO), Kontrolor / Kontrolorka, Revizní technik / technička, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Zlín, centrum, Celá ČR, Otrokovice, Zlín, Uherské Hradiště, Louky, Zlín, Kroměříž, Kyjov, okres Hodonín, Veselí nad Moravou

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

kulturní zkušenost
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT