O nás
Jsme Tyros Loading Systems CZ s.r.o.– firma s více než 30letou tradicí v prodeji vratové a nakládací techniky.
Aktuálně je nás 80 zaměstnanců napříč celou Českou republikou.
Baví tě hledání informací a jsi pečlivý? Přidej se k nám. Kolegové Filip a Honza hledají nového kolegu/kolegyni na pozici Administrátora dodavatelských reklamací.
Náplň práce:
Naši kolegové z technického oddělení hledají k sobě parťáka, který jim po zaškolení pomůže s:
- Řešením reklamací s dodavatelem (evidence, kontrola a dotahování do konce)
- Správou a evidencí technické dokumentace (zařídit aby vše bylo uloženo tam kde to má být 😊 )
- Administrativní úpravou montážních návodů, uživatelských návodů a další technické dokumentace
- Spolupráci při organizaci technických školení, tvorba e-learningu (především vkládaní textu a obrázků dle podkladů od kolegů)
Co od Vás očekáváme:
- Podmínkou je komunikativní znalost anglického jazyk alespoň B1 - B2
- Pečlivost, systematičnost a samostatnost
- Znalost práce s balíčkem office (Excel, Outlook, Word)
- Znalost CAD programů a zkušenosti z obdobné pozice výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
- Notebook a mobilní telefon i pro soukromé účely
- Možnost občasné práce z domova
- Příspěvek na stravování
- Jazykové kurzy
- Příspěvek na Multisport kartu
- 5 dní volna navíc
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Firemní akce pro zaměstnance
- Příjemné pracovní prostředí v kancelářích v Braníku v dosahu MHD
- Nástup dle dohody
- Smlouva na dobu určitou na 1 rok, s možnosti prodloužení na neurčito
Benefity
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění