- 65 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenosti s řízením technických projektů, orientujete se v technické dokumentaci a zároveň umíte komunikovat napříč týmy i s dodavateli? U nás dostanete příležitost realizovat investice od prvotní myšlenky až po předání hotového řešení. Nabízíme stabilní zázemí mezinárodní společnosti, odborný růst i motivující benefity. Přidejte se k nám a podílejte se na projektech, které mají skutečný dopad! Pošlete životopis na pozici PROJEKTOVÝ VEDOUCÍ 60-80.000 Kč !!!
* Řízení investičních projektů od návrhu po finální předání
* Technická příprava projektů, tvorba zadání a podkladů pro výběrová řízení
* Koordinace dodavatelů a spolupráce s interními týmy
* Dohled nad rozpočtem, harmonogramem a kvalitou realizace
* Technický dozor, organizace kontrolních dnů a řešení změn v průběhu projektu
* Spolupráce s úřady při povolovacích a kolaudačních procesech
* Vedení projektové dokumentace a podpora při záručním sledování technologií
* Máte VŠ (ideálně technického směru) nebo SŠ vzdělání s praxí v oblasti projektového řízení
* Domluvíte se anglicky – alespoň na pracovní úrovni
* Umíte pracovat s MS Office, znalost AutoCAD nebo podobného SW je výhodou
* Máte dobré organizační a komunikační schopnosti
* Jste samostatní, zodpovědní a umíte si stanovit priority
* Řidičský průkaz sk. B je nutností
* Stabilní zázemí zavedené mezinárodní společnosti
* Možnost odborného růstu, školení a zapojení do zahraničních projektů
* Flexibilní pracovní dobu a možnost občasného home office
* Roční výkonové bonusy
* 5 týdnů dovolené a 3 dny zdravotního volna (sick days)
* Příspěvek na penzijní připojištění a volnočasové aktivity
* Výhodné stravování, slevy na nákup techniky a vozidel
* Přátelské pracovní prostředí a firemní akce
* Lokalitu Teplice

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.