- 65 000 Kč
- Plný úvazek

DACHSER Czech Republic a. s. působí na trhu logistiky již od roku 1992 a poskytuje služby v oblasti mezinárodní a vnitrostátní kamionové spedice, skladování a celních služeb.
Co Vás čeká:
• administrativní zpracování skladových operací v interním systému + s tím související fyzická práce se skladovaným zbožím
• komunikace s dodavateli, zákazníky a spolupráce se všemi členy pracovního týmu
• v případě provozní potřeby zastupování logistických operátorů
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
• přesnost a pečlivost
• výhodou jsou zkušenosti s obdobnou prací ve skladu
• uživatelskou znalost práce na PC (MS Office + interní programy)
• základní znalost AJ výhodou (komunikace s řidiči)
• uvítáme zkušenosti s obsluhou manipulační techniky nebo ochotu se na tuto činnost zaškolit
• bezúhonnost
Co Vám můžeme nabídnout:
• nástupní mzda 30 000,- Kč/měsíc + měsíčné prémie podle pracovního výkonu (až 32 000 měsíčně celkem)
• možnost dalšího finančního růstu podle prokázaných schopností (celkem 4 úrovně odbornosti, vždy s navýšeným mzdovým ohodnocením)
• stravenky 140 Kč/den
• prodloužená dovolená 25 dní po zkušební době
• příspěvek zaměstnavatele na penzijní pojištění 500 Kč měsíčně po zkušební době
• zvýhodněné telefonní tarify i pro rodinné příslušníky
• příspěvek na volnočasové aktivity
• možnost získat průkaz VZV
• práci na plný úvazek, jednosměnný provoz (pondělí - pátek: 8:00 - 16:30 hod.), v případě provozní potřeby dvousměnný provoz (6:00 - 14:15 a 13:45 - 22:00 hod.)
• pracoviště Letohrad
• nástup možný ihned
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?