- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Popis:
Pestré pracovní úkoly při řízení projektů v oblasti odbavovacích systémů pro cestující ve veřejné dopravě. Budete tvořit a implementovat projektové plány a kontrolovat plnění projektových cílů. O stavu projektu budete informovat vedení společnosti a komunikovat budete se všemi zúčastněnými stranami projektu, tedy jak se zákazníkem, tak i s interním projektovým týmem. Při realizaci projektu Vás čekají jak tuzemské tak i zajímavé zahraniční destinace.
Nabídka:
zajímavá práce ve stabilní české prosperující společnosti působící v tuzemsku a na zahraničních trzích (Evropa, Rusko, Jižní Amerika), výdělek odpovídající pracovnímu výkonu a další benefity (bonusy ke mzdě, roční odměny, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění po roce zaměstnání), možnost dalšího vzdělávání v jazykových kurzech, pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, 2 sick days

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.