Controlling Financial Analyst - TOP Company

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

CONTROLLING – REPORTING – PLANNING – BUDGETING – PERFORMANCE ANALYSIS

As a Controlling Financial Analyst you will:

  • Review monthly P&L and BS, comment the variances
  • Prepare reporting
  • Understand and analyze the business, customers, strategies, and overall financials
  • Prepare analysis of the distributors performance
  • Participate in the mid-term planning, annual budgeting process
  • Cooperate on setting up new reporting monthly business review
  • Responsible for performing special projects
  • Cooperate in the process of monitoring and aligning forecast
  • Analyze data to ensure proper accounting procedures have been followed
  • Closely coooperate with Accounting department, Credit team, SSC and local tax consultants

REQUIREMENTS:
You have a great profile if:

  • Bachelor degree in Finance / Accounting / Business Administration or related
  • Finance and Reporting experience (cooperation with HQ finance, consolidation)
  • Able to analyze sales and margin, OPEX, OCOS to details, BS
  • Knowledge of IFRS
  • Fluent English
  • Advanced MS Office package (especially Excel and Power Point)
  • Knowledge of accounting principles and internal controls
  • Experience with SAP
  • Ability to meet strict deadlines
  • Very good communication skills
  • Problem solver
  • Good project management
  • Ability to identify and resolve data discrepancies

It will be advantage if you have:

  • Professional accounting qualification (ACCA, CIMA, CIPFA or equivalent)
  • Additional EU language

BENEFITS:
Have a look at nice benefits:

  • Flexible working hours (core hours: 10 – 4pm)
  • 5 weeks of vacation
  • 5 sick days
  • Cafeteria (4 000 CZK/month)
  • Meal vouchers
  • Significant financial contributions to ACCA
  • Contributions to accident and life insurance
  • Contributions to pension
  • Refreshments on workplace (fruit and very good coffee)
  • Team buildings

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • 40 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
DAILY CONNECT s.r.o. | DAILY CONNECT s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 18. listopadu
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Praha Praha
  • 80 000 – 99 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. listopadu
EVROPA services Czech s.r.o. | EVROPA services Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 60 000 – 180 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. listopadu
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. listopadu
Ředitelství silnic a dálnic s. p. | Ředitelství silnic a dálnic s… | Nusle, Praha Nusle, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. listopadu
COOP KONZUM, družstvo | COOP KONZUM, družstvo | Lanškroun Lanškroun
  • od 17 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. dubna
COOP KONZUM, družstvo | COOP KONZUM, družstvo | Červený Kostelec Červený Kostelec
  • od 15 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. dubna
A.W.Faber - Castell Česká republika, spol. s r.o. | A.W.Faber - Castell Česká… | Hluboká nad Vltavou Hluboká nad Vltavou
  • 14 000 – 16 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. dubna
A.W.Faber - Castell Česká republika, spol. s r.o. | A.W.Faber - Castell Česká… | Hluboká nad Vltavou Hluboká nad Vltavou
  • od 16 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. dubna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Broker Investment, s.r.o., Generální finanční ředitelství, Rex Concepts BK Czech s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Centrum sociálních služeb Praha 2, Deklarace odpovědného podnikání z. s., Česká spořitelna, a.s., Penta Hospitals CZ, s.r.o., eDO finance, a.s., Etimos Human s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Grafton Recruitment s.r.o., Česká pošta, s.p., INDEX NOSLUŠ s.r.o., DAILY CONNECT s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., JOBSTART s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Partners Financial Services, a.s., Advantage Consulting, s.r.o., HVLD Management s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., Twisto payments a.s., Národní technické muzeum, Stavební bytové družstvo STAVBAŘ, družstvo, EKOSPOL a.s., Pojišťovna VZP, a.s., Gastro Group Service s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Institut klinické a experimentální medicíny, Metrostav a.s., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Triangle Recruitment CZ s.r.o., VINCI Construction CS a.s., Bageterie Boulevard, RIXO a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Auditor / Auditorka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Referent / Referentka, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční auditor / auditorka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Obsluha lidí, Analytik / analytička IT, Konzultant / konzultantka IT, Specialista / specialistka IT, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Obchodní manažer / manažerka, Oblastní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Úředník / Úřednice, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Žižkov, Praha, Praha, Holešovice, Praha, Smíchov, Praha, Krč, Praha, Břevnov, Praha, Vinohrady, Praha, Horní Měcholupy, Praha, Nové Město, Praha, Radlice, Praha, Chodov, Praha, Vokovice, Praha, Řepy, Praha, Karlín, Praha, Střížkov, Praha, Stodůlky, Praha, Staré Město, Praha, Veleslavín, Praha, Nusle, Praha, Michle, Praha, Vysočany, Praha, Hloubětín, Praha, Černý Most, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.