Pokud máte zkušenosti z administrativy, ze zákaznickéhos servisu či jste absolventem a dokážete bez problémů komunikovat francouzským jazykem, pak jste to možná právě Vy, koho hledáme.
Budete mít možnost stát se součástí skvělého týmu a to přímo v centru Plzně.
Na co se můžete těšit?
- Denní komunikace se zákazníky (převážně ve francouzském jazyce, případně anglickém jazyce)
- Řešení požadavků zákazníků, zpracování objednávek,reklamací, fakturací
- Zadávání dat do systému
POŽADAVKY:
- min. SŠ vzdělání – pozie je vhodná také pro absolventy
- Znalost francouzského jazyka minimálně na úrovni B2 – komunikace se zákazníkem
- Komunikativní znalost anglického jazyka na úrovni B1
- Zkušenosti z oblasti zákaznického servisu nebo z administrativy výhodou
- Znalost práce v MS Office – důraz na Excel
- Pro-zákaznický přístup
BENEFITY:
- 5 týdnů dovolené
- Roční bonusy
- Placené přesčasy/náhradní volno
- Jazykové a profesní kurzy
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Stravenky