- 34 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Hledáme zkušeného a zodpovědného stavebního mistra pro realizaci dopravních staveb.
Pokud máte zkušenosti s vedením stavebních projektů v oblasti silniční a dopravní infrastruktury a chcete se podílet na zajímavých a prestižních projektech, máme pro vás ideální příležitost! Pokud zkušenosti v realizaci dopravních staveb nemáte, ale nabídka Vás zaujala, ozvěte se nám, i tak se s Vámi rádi uvidíme osobně.
V případě, že jste absolvent – stavební směr, rádi Vás uvítáme v naší společnosti a najdeme vhodnou pracovní pozici, která Vás bude bavit a kde můžete profesně růst!
* Vedení a koordinace týmu na stavbách dopravní infrastruktury (silnice, mosty, dálnice apod.)
* Zodpovědnost za dodržování termínů, kvality a bezpečnosti práce na stavbě
* Řízení subdodavatelů a dodavatelských prací
* Sledování průběhu stavebních prací a kontrola jejich souladu s projektovou dokumentací
* Zajištění materiálových a technických požadavků na stavbě
* Spolupráce s projektanty, investory a dalšími odborníky
* Vedení a vyhodnocování denních a týdenních hlášení o stavu stavby
* Vzdělání stavebního směru nebo praxe
* Praxe na pozici stavebního mistra nebo obdobné pozici v oblasti dopravních staveb
* Znalost technologických procesů a předpisů v oblasti dopravních staveb
* Schopnost řídit tým a komunikovat s různými profesemi na stavbě
* Zodpovědnost, organizační schopnosti a schopnost řešit problémy v průběhu stavby
* Aktivní řidič (skupina B)
* Zajímavou práci na prestižních projektech dopravní infrastruktury
* Motivující finanční ohodnocení
* 13. mzda
* Možnost ubytování v Brně
* Možnost profesního růstu a školení
* Stabilní zaměstnání v silné a dynamické společnosti
* Příspěvek na stravování,
* Firemní notebook, služební telefon, automobil
* Výkon práce: Jihomoravský kraj
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?