O nás
inodo s.r.o. je společnost zabývající se zejména portfoliem hydraulických komponent společnosti Bosch Rexroth. Toto zaměření mělo výsledek partnerské certifikace v oblasti mobilní a průmyslové hydrauliky. Tyto produkty naleznete jak v oblasti mobilních pracovních, zemědělských strojů a manipulační techniky tak zejména v různých průmyslových aplikacích. Více informací naleznete na www.inodo.cz.
Uvnitř firmy je silná firemní kultura, která spojuje všechny členy týmu. Společně věříme, že nejlepší je být nejlepší. Táhneme za jeden provaz a víme, že úspěch jednotlivce je úspěchem celé společnosti.
Samostaná učetní
Přidejte se k nám a staňte se součástí firmy, které záleží na kvalitní službě k zákazníkům stejně tak jako na dobrém pocitu s vykonané práce. Pojďte se stát součástí týmu a zapojte se s do našho projektu, který dává smysl a kde zúročíte své profesní dovednosti!
PROČ?
Protože děláme věci jinak. Snažíme se zajistit kompletní support za využití moderních technologií. Hledáme cesty, které nejsou ve strojírenství obvyklé. Jsme tým a nebojíme se jeden na druhého obrátit s čímkoli co nás trápí.
Investujeme. Inspirujeme.
Věříme tomu, že tohle je směr, kterým se strojnictví musí do budoucích let ubírat a posilujeme náš tým v oblasti backoffice. Přidejte se k nám!.
NA CO SE U NÁS MŮŽETE TĚŠIT?
- Na tým zapálených lidí pro naši misi.
- Vybavíme Vás kvalitní výpočetní technikou a odpovídajícím softwarovým vybavením.
- Budete mít možnost řešit ekonomický chod firmy, navrhovat, upravovat a kontrolovat ekonomické procesy
- Čeká Vás také i kompletní zpráva běžné účetní firmní agendy v programu Stormware Pohoda. Budete využívat AI vytěžování faktur v systému Digitoo.
- Budete mít možnost ovlivňovat firemní procesy, toky dokladů. Potenciál je nezanedbatelný.
- Budete i odbornou podporu pro své kolegy. Budete součástí našeho týmu a budete mít nezanedbatelný hlas při rozhodování o ekonomických otázkách
CO VÁM PRÁCI U NÁS USNADNÍ?
- Zkušeností s vedení podvojného učetnictví ve střední firmě
- Znalost OSS či intrastat
- Dokážete pracovat na více aktivitách v jeden čas a mít pořádek nejenom v administrativě.
JAK SI VÁS PŘEDSTAVUJEME?
- minimálně SŠ vzdělání, ideálně ekonomický směr
- pořádek v dokladech a správnost výsledků jsou Vaší vášní
- orientujete se v problematice podvojného účetnictví a to na profesionalní úrovni
- máte rád/a v práci samostatnost a efektivitu, učetnictví Vás fakt baví a chcete dosahovat skvělých výsledků
- víte, že bez proaktivního přístupu a s chutí dotahovat věci do konce to prostě nepůjde, proto hledáme někoho, kdo má drive
- samozřejmě, že umíte pracovat v prostředí MS Office, znalost práce v systému Pohoda
- budete mít zájem zvyšovat své know how na různých školeních
A PROTOŽE TO U NÁS NENÍ JEN O PRÁCI, MŮŽETE SE TĚŠIT NA:
- finanční ohodnocení přímo závislé na zkušenostech a výsledcích v rozmezí od 35 000 - 50 000 Kč (+ roční bonus)
- zázemí firmy, která každý rok výrazně roste, hodně pozitivních referencí a mnoho spokojených zákazníků
- samozřejmostí je telefon
- nabízíme flexibilní pracovní dobu
- dovolená 25 dní tzn 5 dní osobního volna navíc
- prostor pro seberealizaci
- prostředí bez korporátních pravidel, kde oceňujeme hledání nových cest a nápadů
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Parkoviště