- 20 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Kdo jsme?
Jsme Eppi, online klenotnictví ze srdce Evropy. Baví nás vytvářet nové trendy v prodeji šperků. Kvalita a transparentnost jsou pro nás samozřejmostí, kterou jsme navíc vyšperkovali osobním přístupem a vysokým standardem zákaznických služeb.
Víme, že úspěch firmy vychází zevnitř. Proto je pro nás důležité také to, s kým spolupracujeme. Kromě jedinečných šperků se můžeme v Eppi pochlubit i stejně jedinečnou partou lidí. Takže pokud cítíš motýly v břiše a jemnou nervozitu, čti dál. Vypadá to, že by nám to mohlo klapat.
Jakou pozici nabízíme?
Rádi bychom do našeho eppického týmu přibrali flexibilního a motivovaného kolegu nebo kolegyni. Hledáme zapáleného účetního, který se chce v účetnictví rozvíjet a zdokonalovat. Na této pozici budeš na dálku spolupracovat s naší hlavní účetní a budeš mít možnost se podílet na všemožných činnostech v rámci účetnictví a administrativy.
Kancelář na tebe čeká v samém centru Prahy. Počítáme s tebou dlouhodobě a na full time. Nástup je možný ihned.
Co od tebe očekáváme?
Zásadní je pro nás nadšení a chuť do práce. Požadujeme také minimálně teoretické znalosti v oblasti účetnictví. Předchozí zkušenost na obdobné pozici jsou velkou výhodou, stejně jako zkušenost s programem Helios. Rádi do týmu přijmeme šikovného a motivovaného člověka, který se dokáže rychle zorientovat v novém prostředí a bude mít zájem se učit.
Jak se k nám přihlásit?
Pokud tě naše nabídka zaujala a věříš, že jsi tím správným kandidátem, pošli nám své CV a připoj odpovědi na následující otázky. Při jejich vypracování se nenech ničím omezovat a neboj se, že by tvé odpovědi byly příliš dlouhé :)
1 Proč bys s námi rád(a) pracoval(a)?
2 Proč bychom měli dát přednost tobě před ostatními?
3. Co by tě na této práci bavilo nejvíc?
4. Máš už předchozí zkušenosti, které bys u nás mohl(a) uplatnit? Řekni nám o nich víc!
Vybrané kandidáty pozveme do druhého kola na osobní pohovor :)

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.