- Plný úvazek
O nás
MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ ČR
Do kompetence ministerstva patří především sociální politika (problematika zdravotně postižených, sociální služby, sociální dávky, rodinná politika apod.), sociální pojištění (důchody, nemocenské, apod.), oblast zaměstnanosti (trh práce, podpora zaměstnanosti, zahraniční zaměstnanost apod.), pracovněprávní legislativa, bezpečnost a ochrana zdraví při práci, rovné příležitosti pro ženy a muže (genderová problematika), evropská integrace a oblast čerpání finanční pomoci z fondů Evropské unie (EU).
Náplň práce:
- tvorba celostátní koncepce a zásad ochrany zaměstnanců při platební neschopnosti zaměstnavatele včetně zpracovávání věcných návrhů novelizací dotčených právních předpisů;
- tvorba celostátní koncepce a zásad zprostředkování zaměstnání agenturami práce včetně zpracovávání věcných návrhů novelizací dotčených právních předpisů;
- výkon komplexních právních činností v oboru státní správy ústředního správního úřadu, vypracovávání zásadních právních výkladů a stanovisek a stanovování obecných postupů aplikace právních předpisů včetně řešení věcně a právně nejsložitějších případů a zastupování v soudních sporech;
- metodické řízení Úřadu práce ČR na úseku zaměstnanosti v oblasti správního řízení, účast na poradách, školení a dalších jednání odpovědných zaměstnanců Úřadu práce ČR ve svěřené oblasti;
- vedení správního řízení o vydání nebo odejmutí povolení ke zprostředkování zaměstnání agenturám práce včetně zpracování návrhů rozhodnutí;
- vypracovávání návrhů rozhodnutí o odvolání proti rozhodnutím Úřadu práce ČR, provádění další úkonů ve správním řízení;
- zpracovávání podkladů a stanovisek pro jednání soudů všech úrovní ve věcech zaměstnanosti;
- zpracovávání podkladů a stanovisek pro jednání rozkladové komise ministra;
- po právní stránce posuzování a vyřizování podnětů, dopisů a stížností účastníků správních řízení a jiných osob, podaných ve vztahu k vypracování zásadních právních výkladů a stanovisek a stanovování obecných postupů aplikace právních předpisů na úseku zaměstnanosti.
Co od Vás očekáváme:
- státní občanství České republiky, státní občanství jiného členského státu Evropské unie nebo státní občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru[
- dosažení věku 18 let
- ukončené VŠ vzdělání v magisterském studijním programu
- trestní bezúhonnost
- plnou svéprávnost
- zdravotní způsobilost
- splnění kvalifikačních požadavků na oprávněnou úřední osobu podle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, ve znění pozdějších předpisů
- český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
- samostatnost, spolehlivost a pečlivost, schopnost týmové spolupráce
- velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office)
- výborné organizační a komunikační schopnosti
Co Vám můžeme nabídnout:
- nástup dle dohody
- zajímavou práci v příjemném pracovním prostředí v centru Prahy
- plný pracovní úvazek
- pracovní poměr na dobu určitou na služebním místě (po dobu nepřítomnosti státní zaměstnankyně)
- platové podmínky dle Nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů (14. platová třída)
- zaměstnanecké benefity (pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, 5 dní sick-days, možnost částečné práce z domova, příspěvek na stravování, fond kulturních a sociálních potřeb, další vzdělávání zaměstnanců, možnost využití dětské skupiny)
Benefity
- Práce z domova
- Sickdays
- Pružná pracovní doba
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření a pojištění
- Přátelské prostředí
- Firemní školka



