- Plný úvazek
O nás
Jsme úspěšná pobočka velké švédské nadnárodní obchodní společnosti s mnohaletou tradicí
na trhu v prodeji průmyslových komponentů pro všeobecný, strojírenský a automotive průmysl.
Náplň práce:
- evidence skladovaného zboží včetně evidence pohybu zásob a zpracování přehledu o zásobách
- průběžná inventarizace zásob, kontrola skladových karet spolupráce při inventuře skladu
- vystavování dokladů spojených s evidencí zásob a materiálu.
- řízení přejímky, vyskladnění a zaskladnění zásob a materiálu v souladu s platnou legislativou
- příprava dodacích listů a dalších dokumentů doprovázející zboží.
- párování příjemek na faktury za zboží a kooperace
- zajišťování přenosu dat do finančního systému
- komunikace s dopravci zboží
- administrativní řešení reklamací a kontrola nevyfakturovaných dodávek
Co od Vás očekáváme:
- vzdělání SŠ ekonomického směru
- podmínkou je znalost skladového hospodářství a fakturace
- uživatelská znalost Excelu podmínkou
Co Vám můžeme nabídnout:
- práci na HPP nebo případně na zkrácený úvazek (30 hodin týdně)
- zajímavé a motivující finanční ohodnocení, 13. plat
- stravenky, příspěvek na penzijní a životní připojištění
- možnost homeoffice
- práce v aktivním týmu
- zázemí stabilní společnosti
- samostatnou práci v perspektivní oblasti
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- 13., případně 14. plat
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na dovolenou
- Přátelské prostředí
- Masáže na pracovišti
- Parkoviště