- 65 000 – 80 001 Kč
- Plný úvazek

Jste projektant/ka s praxí v oblasti telekomunikací a hledáte novou výzvu jako stavební dozor? Jste absolvent/ka a baví vás projektování a řízení staveb? Výborně! Máme pro tebe zajímavou práci!
Jsme Infotel. Víc, než třicet let poskytuje profesionální služby ve výstavbě a provozu telekomunikačních sítí a jsme v tomto oboru klíčovým hráčem. V rámci investiční výstavby i provozu jsme schopni služby realizovat komplexně tzv. „na klíč“ a v celé šíři, jak na optických, metalických, tak i bezdrátových sítích, a to na celém spektru technologických standardů, používaných v současné době pro telekomunikační služby. V činnostech servisních jsme schopni nabídnout totální outsourcing pro výstavbu a provoz telekomunikační sítě operátora. V současné chvíli hledáme pro naše další projekty stavební dozory.
Ve firmě je nás celkem víc jak dvě stě. Nejen v srdci moravského vesmíru, kde sídlíme, ale i ve většině krajských měst, kde máme pobočky.
Proč tuhle výzvu přijmout?
Není to rozhodně jednotvárná práce v kanceláři, ale rozmanitý rozsah činností – dohled na stavby, komunikace s investory, komunikace s dodavateli a práce v kanceláři. Je důležité si umět práci dobře zorganizovat. Opřít se můžeš o kolegyně administrátorky, které pomohou se základními administrativními činnostmi a ty budeš mít více prostoru trávit čas efektivní prací. Zaškolovat Tě budou během prvních 3 měsíců kolegové přímo v terénu. Následně dostaneš svůj vlastní projekt. Z toho důvodu je to práce vhodná i pro absolventy.
Zaujali jsme tě? Budeme rádi, když nám pošleš svůj životopis a možná se brzy uvidíme.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?