- 27 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

V BayWa r.e. přemýšlíme jinak. Zajímá nás, jak se energie vyrábí, jak je uložena a jak ji co nejlépe využít v úsilí při globálním přechodu na obnovitelné zdroje. Svou přítomností ve 30 zemích světa jsme jednou z vedoucích firem v oblasti výstavby a provozování obnovitelných zdrojů energie. Jsme distributorem, nabízíme související služby a energetická řešení. Máme kanceláře napříč Evropou, v Americe, Asii i Austrálii a aktivně tvoříme budoucnost energetiky a bojujeme proti klimatickým změnám. Jsme uhlíkově neutrální firmou.
Chceš se stát součástí BayWa r.e. v České republice, kde působíme jako velkoobchod s komponenty pro fotovoltaické elektrárny a podílet se na energetické proměně prostředí naší země? Zajímají tě obnovitelné zdroje? Baví tě práce v mladém a přátelském kolektivu?
Přidej se k nám. Protože zažíváme silný růst, rozšiřujeme tým v Praze o nového kolegu či kolegyni do finančního oddělení. Potřebujeme účetní, která se nebojí práce, nových výzev a má zájem na sobě pracovat.
* kompletní vedení finančního účetnictví vč. měsíčních a ročních uzávěrek
* evidence a kontrola účetní dokladů
* účetní zpracování vydaných a přijatých faktur s důrazem na zpracování dokladů na nákup zboží z EU a třetích zemí
* účtování pokladních a bankovních výpisů, zajišťování plateb závazků
* evidence DPH vč. zpracování přiznání k DPH
* evidence dlouhodobého majetku, leasingu
* účtování závěrečných operací, sestavování účetních výkazů, kontrola včasnosti termínů
* průběžná kontrola dat pro měsíční zpracování reportingu
* spolupráce s finančním ředitelem
* spolupráce s daňovým poradcem a auditorem
* praxe na obdobné pozici min. 3 roky
* výbornou znalost účetnictví, znalost a orientace v daňových zákonech
* uživatelskou znalost MS aplikací (především Excelu)
* výhodou je znalost práce v programu POHODA a AP+
* anglický jazyk - středně pokročilá úroveň
* samostatnost, loajalitu, dobré komunikační dovednosti
* práci v úspěšné mezinárodní společnosti v odvětví, které zažívá silný růst
* příležitost podílet se na zvyšování podílu obnovitelných zdrojů v ČR
* stabilní práce a příjemný menší kolektiv
* osobní rozvoj, možnost rozšíření specializace od fakturace k účetnictví, controllingu
* benefity společnosti - notebook a mobilní telefon, 5 týdnů dovolené, sick days, odborné vzdělávání, výuka angličtiny na pracovišti, stravenkový paušál, firemní akce
* odpovídající mzdové ohodnocení a atraktivní bonusový systém společnosti
* nástup ihned nebo dohodou
* pracoviště v Chrášťanech (Praha-západ)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?