- Plný úvazek

V BayWa r.e. přemýšlíme jinak. Zajímá nás, jak se energie vyrábí, jak je uložena a jak ji co nejlépe využít v úsilí při globálním přechodu na obnovitelné zdroje. Svou přítomností ve 30 zemích světa jsme jednou z vedoucích firem v oblasti výstavby a provozování obnovitelných zdrojů energie. Jsme distributorem, nabízíme související služby a energetická řešení. Máme kanceláře napříč Evropou, v Americe, Asii i Austrálii a aktivně tvoříme budoucnost energetiky a bojujeme proti klimatickým změnám. Jsme uhlíkově neutrální firmou.
Chceš se stát součástí BayWa r.e. v České republice, kde působíme jako velkoobchod s komponenty pro fotovoltaické elektrárny a podílet se na energetické proměně prostředí naší země? Zajímají tě obnovitelné zdroje? Baví tě práce v mladém a přátelském kolektivu?
Přidej se k nám. Protože zažíváme silný růst, rozšiřujeme tým v Praze o nového kolegu či kolegyni do finančního oddělení. Potřebujeme účetní, která se nebojí práce, nových výzev a má zájem na sobě pracovat.
* kompletní vedení finančního účetnictví vč. měsíčních a ročních uzávěrek
* evidence a kontrola účetní dokladů
* účetní zpracování vydaných a přijatých faktur s důrazem na zpracování dokladů na nákup zboží z EU a třetích zemí
* účtování pokladních a bankovních výpisů, zajišťování plateb závazků
* evidence DPH vč. zpracování přiznání k DPH
* evidence dlouhodobého majetku, leasingu
* účtování závěrečných operací, sestavování účetních výkazů, kontrola včasnosti termínů
* průběžná kontrola dat pro měsíční zpracování reportingu
* spolupráce s finančním ředitelem
* spolupráce s daňovým poradcem a auditorem
* praxe na obdobné pozici min. 3 roky
* výbornou znalost účetnictví, znalost a orientace v daňových zákonech
* uživatelskou znalost MS aplikací (především Excelu)
* výhodou je znalost práce v programu POHODA a AP+
* anglický jazyk - středně pokročilá úroveň
* samostatnost, loajalitu, dobré komunikační dovednosti
* práci v úspěšné mezinárodní společnosti v odvětví, které zažívá silný růst
* příležitost podílet se na zvyšování podílu obnovitelných zdrojů v ČR
* stabilní práce a příjemný menší kolektiv
* osobní rozvoj, možnost rozšíření specializace od fakturace k účetnictví, controllingu
* benefity společnosti - notebook a mobilní telefon, 5 týdnů dovolené, sick days, odborné vzdělávání, výuka angličtiny na pracovišti, stravenkový paušál, firemní akce
* odpovídající mzdové ohodnocení a atraktivní bonusový systém společnosti
* nástup ihned nebo dohodou
* pracoviště v Chrášťanech (Praha-západ)
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.