- Plný úvazek
O nás:
- jsme dynamická, rychle rostoucí společnost s moderním zázemím
- jsme stabilní společnost s dlouholetou tradicí na trhu a širokou základnou klientů
- specializujeme se na prodej, servis a pronájem manipulační techniky
- zastupujeme několik světových výrobců manipulační techniky
Požadavky:
- SŠ vzdělání (nejlépe ekonomického směru)
- praxe v účetnictví a na obdobné pozici podmínkou
- kompletní znalost podvojného účetnictví a platné české účetní legislativy s důrazem na zákon o DPH a zákon o daních z příjmů
- znalost práce s PC (MS Office, internet, účetní SW)
- pečlivost, zaměření na detail
- samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, přesnost, učenlivost, loajalita, schopnost týmové spolupráce, ochota pomoci v případě potřeby
- nástup: ihned
Náplň práce:
- vystavování odběratelských faktur, popř. dobropisů, zaúčtování
- evidence a účtování pokladny, banky (tvorba platebních příkazů), přijatých a vydaných faktur
- evidence a zpracování přiznání k DPH, kontrolní hlášení
- silniční daň, daň z nemovitosti, daň z příjmu práv. osob
- reporting, statistické výkazy, evidence
- příprava a vytváření měsíčních uzávěrek a spolupráce na přípravě a vytváření roční účetní závěrky
- spolupráce při inventarizacích
- sledování obratů účtů
- příprava dokladů k zaúčtování, prvotní zpracování účetních dokladů
- evidence a archivace účetních dokladů a souvisejících dokumentů
- zpracování podkladů a účtování dohadných položek
- zpracování bankovních příkazů
- vystavování a proúčtování interních dokladů
- evidence majetku, TZH, vyřazení dl. majetku, odpisy majetku
- spolupráce na dalších účetních operacích
Nabízíme:
- korektní přístup a příjemné pracovní prostředí
- dobré finanční ohodnocení
- pružnou pracovní dobu
- zázemí stabilní společnosti
- týden dovolené navíc, penzijní připojištění, stravenky, mobilní telefon a NTB k soukromému použití



