- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Staňte se součástí naší společnosti! Jsme společnost ManpowerGroup, firma s předním postavením na českém i světovém trhu v poskytování personálních služeb. V současné době mezi sebe hledáme kolegu, který posílí tým naší interní finanční účtárny. Co je na této pozici nejdůležitější? Chuť pracovat, samostatně nad věcmi přemýšlet, umět se rozhodnou a chtít se stát důležitým článkem napříč pobočkovou sítí po celé České republice.
Co vás na této pozici čeká? Rádi v týmu finanční účtárny přivítáme někoho, kdo má zájem o oblast finančního účetnictví a zároveň se v administrativě cítí jako ryba ve vodě.
Vaší náplní práce bude:
– komplexní agenda vydaných faktur (zápočty, pohledávky, dobropisy, atd.),
– ad hoc podpora pro ostatní kolegyně v týmu.
Koho do našeho týmu hledáme a co byste měl/a mít?
– Člověka se zájmem o oblast finančního účetnictví a chutí se v této oblasti rozvíjet,
– příjemnou a přátelskou osobnost,
– předchozí pracovní zkušenost z finanční účtárny,
– znalost MS Office
- zejména MS Excel,
– rodilá znalost českého/slovenského jazyka (rodilý jazyk je na této pozici dostačující).
Co Vám za Vaši práci můžeme nabídnout?
– Zázemí stabilní mezinárodní společnosti, která je jedničkou na českém i světovém trhu v oblasti personálních agentur,
– příjemné pracovní prostředí na centrále naší společnosti v centru Prahy ve Florentinu (metro B - Náměstí Republiky, metro C - Florenc),
– pracovní místo s výhledem na jezírko,
– flexibilní pracovní dobu,
– přátelskou firemní kulturu a skvělé kolegy,
– služební notebook a telefon i pro soukromé účely,
– firemní benefity: stravenky, týden dovolené navíc, sickdays, home office, karta Multisport, systém Cafeterie, odborná školení a jazykové kurzy v pracovní době, firemní akce a další
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?