Veterinární lékař/lékařka pro výkon veterinární péče o služební koně Policie ČR

Holešovice, Praha
30.810 – 44.769 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Vysokoškolské / universitní
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

Ministerstvo vnitra

Policie České republiky je jednotný ozbrojený bezpečnostní sbor zřízený zákonem České národní rady ze dne 21. června 1991. Slouží veřejnosti. Jejím úkolem je chránit bezpečnost osob a majetku, chránit veřejný pořádek a předcházet trestné činnosti. Plní rovněž úkoly podle trestního řádu a další úkoly na úseku vnitřního pořádku a bezpečnosti svěřené jí zákony, předpisy Evropských společenství a mezinárodními smlouvami, které jsou součástí právního řádu České republiky. Policie České republiky je podřízena ministerstvu vnitra. Tvoří ji policejní prezidium, útvary s celostátní působností, krajská ředitelství policie a útvary zřízené v rámci krajských ředitelství. Zákon zřizuje 14 krajských ředitelství policie. Jejich územní obvody se shodují s územními obvody 14 krajů České republiky

O nás

Policejní prezidium, Ředitelství logistického zabezpečení – pracovní poměr

Obecně

  • místo výkonu: ČR
  • pracovní poměr na dobu určitou, 3 měsíce zkušební doba, možnost prodloužit pracovní poměr na dobu neurčitou

Náplň práce:

  • zajišťuje výkon specializované veterinární péče o služební koně ve spolupráci se spádovými veterinárními lékaři Policie ČR v podmínkách MV, podílí se na výběru nových koní pro potřeby Policie ČR a provádí jejich předkupní vyšetření ve stanoveném rozsahu,
  • na základě přiděleného pověření provádí odborné úkony v oblasti výkonu státního veterinárního dozoru v hipologických útvarech Policie ČR,
  • spolupracuje s příslušnými služebními funkcionáři a vedoucími zaměstnanci při vytváření a dodržování podmínek a požadavků veterinární péče,
  • spolupracuje s hygienikem MV v oblasti ochrany před nemocemi přenosnými ze zvířat na člověka,
  • spolupracuje s územně příslušnými orgány Státní veterinární správy, popř. s dalšími orgány státní správy.
  • v hipologických útvarech Policie ČR organizuje a provádí opatření proti vzniku a šíření nákaz zvířat a nemocí přenosných ze zvířat na člověka nebo z živočišných produktů na člověka.
  • v rozsahu stanoveném Ministerstvem vnitra a vedoucím oddělení veterinární služby vede veterinární dokumentaci a evidenci a zpracovává veterinární výkazy a hlášení.
  • cestou vedoucího oddělení veterinární služby uplatňuje požadavky na nákup veterinárního materiálu a léčiv pro zajištění odborné činnosti veterinární služby.

Co od Vás očekáváme:

  • požadované vzdělání – vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, ukončené vysokoškolské vzdělání s titulem MVDr., praxe v provádění specializovaných veterinárních zákroků u koní (práce s RTG přístrojem, bronchoskopem apod.), včetně provádění předkupních vyšetření koní,
  • způsobilost k právním úkonům,
  • bezúhonnost,
  • atestace 1. stupně výhodou,
  • čistý rejstřík trestů,
  • vstupní lékařská prohlídka,
  • schopnost práce s rentgenovým zařízením,
  • řidičský průkaz skupiny B nutný
  • praxe v oblasti administrativní činnosti
  • vstřícnost, spolehlivost, samostatnost, flexibilita, komunikační schopnosti

Co Vám můžeme nabídnout:

Platové podmínky a další benefity

  • platová třída 13,
  • platové rozpětí: základní plat 30 810 – 44 770 Kč (dle započítané praxe),
  • příplatek 2 500 Kč. Po zapracování možnost přiznání osobního ohodnocení podle dosahovaných výsledků, 
  • pracovní smlouva na dobu určitou s perspektivou převedení na dobu neurčitou,
  • zkušební doba 3 měsíce,
  • standardní zaměstnanecké výhody pro státní správu uvedené v kolektivní smlouvě,
  • příspěvky z FKSP - stravenky,
  • 25 dnů dovolené,
  • 5 dní indispozičního volna,
  • měsíčně příspěvek na penzijní spoření, 
  • možnost využití rekreačních zařízení objektů v rámci Policie za zvýhodněné ceny i pro členy rodiny,
  • pro děti zaměstnanců organizujeme 3 - týdenní letní dětské tábory,
  • odměny při pracovních a životních výročních.

Další informace

  • pevná pracovní doba 7.00 – 15.45 hod.
  • možnost nástupu: 1. 1. 2025 (či dohodou) 
  • součástí přijímacího řízení je osobní pohovor.


V případě, že máte zájem o inzerované pracovní místo a splňujete kvalifikační předpoklady, zašlete nám 1) strukturovaný životopis s kontaktními adresami a telefony a 2) kopii dokladu o Vaší odborné způsobilosti na kontaktní emailovou adresu: Odpovědět na inzerát. Na základě posouzení Vašich kvalifikačních předpokladů, znalostí, dovedností a případně i odborné praxe s požadavky na dané místo Vás budeme informovat o dalším postupu.

Případné doplňující informace je možné získat u vedoucího oddělení veterinární služby, tel. číslo: zobrazit tel. číslo .

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.