
HOFMANN WIZARD s.r.o.
Účetní (A13281)
O nás
Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Popis
Pro našeho klienta, předního developera na českém trhu, hledáme Účetní/Účetního, který/á se bude podílet na každodenním vedení účetnictví a finanční agendy.
Účel pozice: jako Účetní budete zodpovědný/á za každodenní vedení účetnictví holdingových společností a za zajištění přesného a včasného finančního reportingu.
Hledáme pečlivou, energickou a zodpovědnou osobnost, kterou účetnictví opravdu baví a někoho, kdo ocení práci v mezinárodním prostředí s přátelskou a otevřenou firemní kulturou.
Pozice je vhodná také pro uchazeče či uchazečky, kteří preferují zkrácený úvazek nebo hledají flexibilnější formu spolupráce.
- Vedení každodenních účetních operací pro holdingové společnosti
- Účast na měsíčních a ročních uzávěrkách s důrazem na přesnost a včasnost výkazů
- Příprava odsouhlasení účtů (banky, mezifiremní vztahy, rozvaha) a řešení nesrovnalostí
- Spolupráce na přípravě finančních výkazů
- Podpora při auditech
- Zajištění souladu s účetními standardy, interními zásadami a kontrolními mechanismy
- Účast na zlepšování procesů, automatizaci a rozvoji ERP systému
- Podpora v plánování a manažerském reportingu
Požadujeme
- Vysokoškolské vzdělání v oboru účetnictví, finance nebo příbuzném oboru
- min. 3 roky praxe v účetnictví, ideálně v rámci mezinárodní skupiny, holdingu nebo z externího účetnictví
- Pokročilá znalost Excelu a ERP systémů
- Analytické myšlení, důraz na detail a schopnost dodržovat termíny
- Angličtina na komunikativní úrovni (mluvená i psaná)
Nabízíme
- Práci v rostoucí a stabilní mezinárodní společnosti
- Moderní kanceláře v centru Prahy
- 4 týdny dovolené při nástupu, po 3 letech 5 týdnů
- Občerstvení na pracovišti (snídaně/oběd)
- Příspěvek na penzijní připojištění / DIP nebo životní pojištění
- Jazykové kurzy zdarma přímo v kanceláři
- Plně hrazenou MultiSport kartu
- Kurzy profesního rozvoje a vzdělávání
- Teambuildingy a zaměstnanecké akce
- Možnost účasti v programu nákupu zaměstnaneckých akcií
- Možnost zkraceného úvazku
- Pozice je vhodná jak pro muže tak pro ženy
Těšíme se na spolupráci!



