Junior finanční konzultant (m/ž) * Plný i zkrácený úvazek

Pracovní poměr práce na plný úvazek, zkrácený úvazek
Smluvní vztah práce na živnostenský list (osvč)
Práce vhodná také pro cizince, absolventy, seniory, rodiče na mateřské / rodičovské dovolené
Lokalita Praha  Pobřežní 249/46, Karlín, Praha, 186 00
Firma Grau, Kovandová & Partners s.r.o.
Kategorie Administrativa, zákaznický servis, Bankovnictví, finance a pojišťovnictví, Administrativní pracovník / pracovnice, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Finanční specialista / specialistka
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyk. znalosti Český jazyk (Pokročilý B2)
Hrubá mzda 41.500 – 51.500 Kč
Délka prac. poměru na dobu neurčitou

Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:

Grau, Kovandová & Partners s.r.o.

O nás

Pro našeho klienta – tým Vašebudoucnost.cz právě nyní hledáme novou kolegyni / nového kolegu do týmu finančních konzultantů v Praze. Nabízíme časově flexibilní spolupráci – možnost spolupráce jak na plný úvazek, tak na zkrácený (dle dohody cca. 20 hod. / týdně). Vašebudoucnost.cz na trhu působí již 26 let, tým tvoří více než 140 kolegů a kolegyň, kteří pečují o více než 28 000 klientů pro celé ČR.

Máme pro vás pár dobrých důvodů proč začít svou novou a lepší kariéru právě v týmu Vašebudoucnost.cz

  • Práce ve financích patří mezi nejlépe ohodnocené obory. Díky tomu, že budete pomáhat klientům plnit si své finanční cíle, tak si budete moci plnit i své vlastní. Řečí čísel – junior konzultant si u nás v průměru vydělá 46 250 Kč (při plném úvazku). Úspěšní konzultanti pak i více než 100 000 Kč. A pokud se rozhodnete vydat se u nás na manažerskou dráhu (rádi vám to umožníme), tak zde se příjem běžně pohybuje na úrovni 150 000 Kč a více / měsíčně
  • Začít u nás můžete i bez praxe. Správa financí a související poradenství není jednoduchá disciplína – to je potřeba říci, ale za 26 let úspěšné historie Vašebudoucnost.cz jsme si vypracovali efektivní vzdělávací kurzy, které připraví na výkon této profese i člověka, který zatím v tomto oboru nepracoval. Mezi naše úspěšné kolegy dnes patří bývalí učitelé, projektoví manažeři, bankéři, obchodníci i čerství absolventi, ale také lidé, kteří s námi začali spolupracovat na zkrácený úvazek – třeba během studia, nebo během rodičovské dovolené, či formou přivýdělku
  • Nabízíme flexibilní možnosti spolupráce. Zkrácený úvazek, přivýdělek ke studiu, či současnému zaměstnání, nebo práce na plný úvazek? Není problém – flexibilní pracovní doba a možnost home office je u nás samozřejmostí
  • Je to smysluplná práce. Hospodaření s financemi v dnešní době řeší skoro každý, nicméně finanční gramotnost v ČR bohužel stále není na vysoké úrovni a řada lidí ocení, když se může obrátit na kvalifikovaného a spolehlivého poradce, který jim pomůže zorientovat se ve světě financí a dělat správná rozhodnutí
  • Spolupracovat budete se zkušeným manažerem, který se oblasti financí věnuje již 19 let a vypracoval se z junior konzultanta až do pozice regionálního ředitele. Získáte tam přístup k mimořádnému know-how a rozsáhlým zkušenostem

Jak u nás můžete začít?

  • V prvních týdnech a měsících se budete hlavně vzdělávat. Máme pro vás připravenu sadu interaktivní kurzů, které vás vybaví jak znalostmi, tak dovednostmi. Mimochodem získané vědomosti se vám budou náramně hodit i pro vaši vlastní finanční gramotnost, což je znalost bez nadsázky takřka k nezaplacení. Vzdělávat se budete v několika okruzích jako je např.: Obecná finanční gramotnost, spoření a investice, financování bydlení, zajištění příjmu a ochrany před riziky, finanční plánování
  • Budete úzce spolupracovat se svým mentorem a v rámci týmu. Postupně se začnete účastnit jednání s klienty (tzv. stínovat) a budete pozorovat práci zkušenějších kolegů a učit se od nich
  • Postupně budete přebírat aktivnější roli při vedení jednání se zákazníky a díky kontinuálnímu vzdělávání si budete prohlubovat svou odbornost a rozšiřovat tak oblasti, ve kterých budete moci zákazníkům pomoci
  • Po zaučení se ujmete role samostatného konzultanta (samozřejmě máš mentor i kolegové vám budou stále k dispozici) a budete se věnovat rozvoji a péči o své portfolio klientů. Svým klientům budete šetřit a čas a peníze díky odbornému poradenství při správě osobních financí. Klientům budete pomáhat zorientovat se v moři nabídek na finančním trhu a dělat správná a zodpovědná rozhodnutí
  • Příkladem situací, kdy se na vás bude klienti obracet může být třeba: Pořízení vlastního bydlení, zajištění spoření na penzi, ochrana peněz před vlivem inflace, či spoření – například na automobil
  • Váš další kariérní růst pak bude čistě otázkou vašeho rozhodnutí a píle. Můžete se vydat cestou experta a profilovat se některou finanční specializaci (např. investice, nebo bydlení), nebo se vydat po manažerské dráze

Na co se můžete těšit?

  • Průměrný příjem junior konzultanta je 46 250 Kč / měsíčně. S narůstajícími zkušenostmi tento příjem roste – až na šesticiferné částky
  • Dostatek času na své zájmy a rodinu díky flexibilní pracovní době. Možnost spolupráce na zkrácený úvazek v rozsahu dle dohody
  • Na pravidelné firemní vzdělávací aktivity. V průměru jeden den v týdnu věnujeme vzdělávání a rozvoji. A to jak internímu, tak ve spolupráci s hosty, jako jsou známé osobnosti ze světa financí, ale také třeba vrcholoví sportovci, či profesionální koučové
  • Komplexní zaškolení, které na výkon profese připraví i člověka, který třeba zatím působil v jiném oboru, nebo právě dostudoval. Pečovat o vás bude také osobní mentor a kouč
  • Možnost manažerského vzdělávání a nastartování vlastní manažerské kariéry, která může vést až k otevření vaší vlastní kanceláře (nebo kanceláří)
  • Firemní zážitkové akce: Např. výjezdní porady, sportovní dny a zahraniční konference
  • Podporující a přátelský tým
  • Zázemí v komfortních a moderních kancelářích s rozhlelou teraou v Karlíně (ul. Pobřezní) 

Co hledáme u nových kolegů a kolegyň?

  • Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
  • Pro-klientský přístup, ochotu pomáhat lidem
  • Komunikativnost a profesionální vystupování
  • Zájem o oblast financí a rozvoj finanční gramotnosti
  • Ochotu vzdělávat se a pracovat na sobě
  • Běžnou uživatelskou znalost práce s PC a MS Office

Zní to dobře? Tak na nám o sobě dejte vědět. Rádi s vámi probereme jak by mohla vypadat vaše nová lepší kariéra.

Benefity

  • Práce z domova Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst Kariérní růst
  • Firemní akce Firemní akce
  • Pružná pracovní doba Pružná pracovní doba
  • Zahraniční pracovní cesty Zahraniční pracovní cesty
  • Vzdělávací kurzy Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí Přátelské prostředí
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Praha
  • Bc. Blanka Březinová
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné pro cizince
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • Fitness na pracovišti
včerejší
Nutně vás hledají
  • Praha
  • TECHNOLOGIE BUDOV s.r.o.
  • 50 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro cizince
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
Zveřejněno: 25. dubna
Nutně vás hledají
  • Karlín, Praha
  • ERV Evropská pojišťovna, a. s.
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • ...
Zveřejněno: 25. dubna
  • Libeň, Praha
  • Správa služeb hlavního města Prahy
  • 21 710 – 31 820 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Zvýhodněné půjčky
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • ...
Zveřejněno: 25. dubna
  • Praha
  • Asper Ut s.r.o.
  • 35 000 – 38 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. dubna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Coweo Technologies s.r.o., Bc. Blanka Březinová, Lagerris a.s., TECHNOLOGIE BUDOV s.r.o., Agrospoj s.r.o., A7B Bohemia a.s., Marks and Spencer Czech Republic, a.s., Tyros Loading Systems CZ s.r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., Hertz Autopůjčovna s.r.o., O2 Czech Republic a.s., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., JLV, a.s., Eyeball s.r.o., Talentinno s.r.o., Crocogarden z.s., K2 moto s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., LPP Czech Republic, s.r.o., CALPRA s.r.o., Vyšší odborná škola publicistiky, mBlue Czech, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Probační a mediační služba, Randstad HR Solutions s.r.o., EVROPA realitní kancelář, IZOMAT stavebniny s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Sociální služby Běchovice, z.ú., 4 P & P, spol. s r.o., 21 Consult Group s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., Česká pošta, s.p., G4S Secure Solutions (CZ), a.s., Mochi & Kai s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Etimos Human s.r.o., Mardorm Consult s.r.o., SIRIUS FINANCE, a. s., ProfesKontakt, s.r.o., UlovDomov.cz s.r.o., Waf-Waf Group s.r.o., New River International s.r.o., CONFIDENCE MEDIA, s.r.o., FLEKSI prostor, a.s., Hotel Prokop Square, AUTO1 Czechia s.r.o., ERV Evropská pojišťovna, a. s., Správa služeb hlavního města Prahy, Petra Janalíková, Gastro Group Service s.r.o., Jiří Langer, Partners Financial Services, a.s., LOXIA Architectes Ingenierie s.r.o., NEIRO, s.r.o., CRI ameba.eu, s.r.o., MIKUPEX TRADE s.r.o., Twisto payments a.s., Manuvia Czech s.r.o., BAUPROTECT s.r.o., Asper Ut s.r.o., Discovery Tours s.r.o., Umění zprostředkování s.r.o., Master Gym s.r.o., PEAL a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Řidič / Řidička, Bankovní specialista / specialistka, Fakturant / Fakturantka, Likvidátor / likvidátorka škod, Makléř / Makléřka, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Kuchař / Kuchařka, Manager, Obsluha lidí, Provozní / F&B Manager, Specialista / specialistka IT, HR manager, Editor / Editorka, Marketingový asistent / asistentka, Reklamní specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Osobní trenér / trenérka, Trenér / Trenérka, Výživový poradce / poradkyně, Obchodní manažer / manažerka, Animátor / Animátorka, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Kontrolor / Kontrolorka, Servisní technik / technička, Elektroinženýr / Elektroinženýrka, Elektrotechnik / Elektrotechnička, Elektroprojektant / Elektroprojektantka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Event manager, Finanční specialista / specialistka, Specialista / specialistka kvality

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 2 - Vinohrady, Praha 1 - Nové Město, Praha 7 - Holešovice, Praha 6 - Vokovice, Praha 4 - Braník, Praha 6 - Ruzyně, Praha 4 - Michle, Praha 4 - Libuš, Praha 8 - Karlín, Praha 4 - Krč, Praha 10 - Vršovice, Praha 6 - Břevnov, Praha 9 - Běchovice, Praha 8 - Střížkov, Praha 9 - Letňany, Praha 5 - Stodůlky, Praha 10 - Hostivař, Praha 4 - Nusle, Praha 5 - Radotín, Praha 4 - Modřany, Praha 3 - Žižkov, Praha 5 - Třebonice, Praha 8 - Libeň, Praha 5 - Smíchov, Praha 5 - Zbraslav, Praha 9 - Hloubětín, Praha 7 - Troja, Praha 9 - Horní Počernice

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jaké jsou výhody registrace na úřadu práce

Jaké jsou výhody registrace na úřadu práce

Jaké jsou výhody registrace na úřadu práce, na co máte nárok? Jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním? Na vše vám odpovíme!

Vše o hmotné odpovědnosti + VZORY ZDARMA

Vše o hmotné odpovědnosti + VZORY ZDARMA

Hmotná odpovědnost zaměstnance je citlivým tématem. Existují dvě odpovědnosti zaměstnance, schodek a ztráta svěřených věcí. Na oba případy se podíváme a ke každému připojíme vzor dohody, která by měla být podepsána, aby bylo možné schodek nebo ztrátu po vás vymáhat. Pouze ústní dohoda je nedostačující.

Přehledně: základní povinnosti zaměstnance

Přehledně: základní povinnosti zaměstnance

Práva a povinnosti zaměstnanců a zaměstnavatele upravuje zákoník práce. Dozvíte se, jaké jsou povinnosti zaměstnance podle zákoníku práce, jaká jsou jeho práva, a jaké povinnosti má zaměstnanec vůči svému zaměstnavateli.

Odbory - proč a jak je založit

Odbory - proč a jak je založit

Povíme vám vše, co potřebujete vědět o odborech. Dozvíte se, proč založit odbory a jak je založit, jak probíhá vyjednávání s vaším zaměstnavatelem, aby došlo k uzavření kolektivní smlouvy a mnoho dalšího.

Vizitka v nové práci - strukturovaný životopis, vzor

Vizitka v nové práci - strukturovaný životopis, vzor

Uchazečů o pozici je hodně, proto váš životopis musí být perfektní, aby budoucího zaměstnavatele zaujal. Pojďme si ukázat rozdíly v životopisech. Zodpovíme vaši otázku “jak udělat životopis”. Podělíme se s vámi o tipy a triky personalistů. Ulehčíme vám práci s psaním životopisu. Šablona, neboli předloha, životopisu v češtině a angličtině je pro vás připravena ke stažení zdarma.

Na co se připravit při registraci na úřad práce

Na co se připravit při registraci na úřad práce

Vše, co potřebujete vědět o registraci na úřadě práce - musím se registrovat, kde se registrovat, kdy se registrovat se dozvíte v daném článku. Jak probíhá osobní schůzka a co můžete zařídit online z pohodlí domova. Věděli jste, že již nemusíte na úřad práce v místě vašeho trvalého bydliště, ale stačí ten, který je nejblíže vašemu bydlišti, byť jen přechodnému?

Jak na ukončení pracovního poměru dohodou? Využijte vzor

Jak na ukončení pracovního poměru dohodou? Využijte vzor

Často se stává, že potřebujete svůj pracovní poměr ukončit dříve a nemůžete ve stávajícím zaměstnání čekat na klasickou dvouměsíční výpovědní lhůtu. V dalším díle našeho miniseriálu o skončení pracovního poměru se zaměříme na tyto situace, tedy na ukončení pracovního poměru dohodou.

Česká tisková kancelář - její role a význam

Česká tisková kancelář - její role a význam

Česká tisková kancelář (ČTK), stojící jako maják nezávislého zpravodajství, je veřejnoprávní zpravodajská agentura v České republice. Tento článek vás provede jejím unikátním obchodním modelem, který nepotřebuje státní dotace, a objasní, jak ČTK poskytuje rychlé a objektivní informace, jež jsou zásadní pro české novináře a veřejnost. Odhalte, jak se organizace přizpůsobuje digitální době a podporuje svobodu tisku.

Jaký pracovní úvazek je pro vás ten ideální?

Jaký pracovní úvazek je pro vás ten ideální?

Hledáte si novou práci? S námi se dozvíte, jaké jsou druhy pracovních úvazků, mezi kterými můžete vybírat.

Vaše práva při zrušení dovolené zaměstnavatelem

Vaše práva při zrušení dovolené zaměstnavatelem

Zaměstnavatel určuje čerpání dovolené svých zaměstnanců. Zjistěte, kdy může zaměstnavatel zrušit dovolenou, i tu, kterou již máte zaplacenou, nebo vás v průběhu dovolené z ní odvolat zpět do práce. Ukážeme vám, co všechno následně zaměstnavatel musí zaplatit.

absolvent absolventi AJ akce auto automobil bankéř Bor budoucnost cíle ČR den doba flexibilní hledám home office HR interní investice IT kancelář kariéra kariérní růst kolegové konzultant kurz kurzy manažer měsíc mobil Most možnost nová nové obchodní obory Office Oloví pec peníze plán plánování poradce poradenství postup pozice práce pracovní pracovní doba práva praxe průměrný příklad přivýdělek role rozvoj růst ředitel řízení SOU spolupráce sport spoření správa STK školení úvazek v týdnu vedení výdělek výjezd výkon vysoké vzdělání vzdělávací kurzy vzdělávání zájmy zaměstnání zkrácený úvazek znalost cíl dny dohody dovednost dovolené finance finanční firemní historie jednání kariérní kariéry kouč kov manažerské manažeři mentor mimořádné možnosti obchod obchodníci oblast oblasti obor odbor odborné odpovědná ochrana ochrany osobní osobnost PC placení pomoc PR problém profese profi projekt přátelský přístup region rodičovské rodičovské dovolené trh tým uživatel vzdělávací kurz zahraniční zájem zákazník zkušenost

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena