- Plný úvazek

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Jste vášnivým dobrodruhem digitálního světa SAP?
Umíte se v něm nejen orientovat, ale také vynikáte ve své schopnosti komunikace v anglickém jazyce?
Jste-li hledačem výzev a toužíte po mezinárodním, dynamickém prostředí, pak jste přesně tím, koho hledáme pro naši pozici SAP Consultant!
Ve své roli v mezinárodní konzultační společnosti budete mít možnost:
Vytvářet procesní analýzy, funkční specifikace a konkurenceschopné nabídky.
Převzít zodpovědnost za svůj díl v rámci implementačních projektů.
Poskytovat podporu uživatelům v oblasti SAP HR a rychle řešit vzniklé problémy.
Vytvářet technickou dokumentaci a uživatelské manuály.
Školit jak klíčové, tak koncové uživatele a pomáhat jim plně využít potenciál SAP.
Pokud jste připraveni rozvíjet své dovednosti v SAP a stát se součástí inovativního týmu, pak bychom rádi slyšeli od Vás!
POŽADAVKY:Máte za sebou minimálně 3 roky praxe v SAP konzultaci se zaměřením na oblast HR.
Máte úspěšné zkušenosti s realizací implementačních projektů v SAP.
V komunikaci s našimi zahraničními zákazníky se pohybuje bez problémů, díky vaší komunikativní úrovni v angličtině.
Máte pečlivou znalost příslušné legislativy v oblasti HR.
Pokud navíc disponujete zkušenostmi z podpory SAP HR v rámci státní správy, jedná se o velkou výhodu.
BENEFITY:
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?