- Plný úvazek

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Máte zkušenosti minimálne 3 roky na pozici Compliance Engineera s přesahem do síťového inžynírství?
Chtěli by jste pracovat v mezinárodním týmu a dále se rozvíjet?
Máte zájem pracovat FULLY REMOTELY?
Tak to jste tady správně!
Hledáme zkušeného Compliance Engineera s přesahem do sítového inžynírství, který se připojí k mezinárodnímu týmu o velikosti 15–20 lidí.
V rychle rostoucí společnosti s působností na celém světě se specializací na Network services, Security serveces, Cloud services a Digital workspace.
Náplň práce:
Zajišťování a dodržování norm, pravidel a postupů v oblasti sítí a technických systémů.
Monitorování a analýza aktuálního stavu dodržování standardů.
Aktivní spolupráce s mezinárodním týmem odborníků.
Zpracování dokumentace a zpráv týkajících se dodržování standardů.
Spolupráce na projektech zaměřených na zlepšení a optimalizaci .Řešení technických otázek a komunikace s dalšími členy týmu.
Pokud jste připraveni rozvíjet své dovednosti a stát se součástí inovativního týmu, pak bychom rádi slyšeli od Vás!
POŽADAVKY:Minimálně 3 roky pracovních zkušeností v oblasti řízení dodržování standardů v sítích.
Znalost CISCO, F5 podmínkou, service now – výhodou.
Silné technické znalosti a schopnosti v oblasti síťového inženýrství.
Anglický jazyk na pracovní úrovni (English working proficiency).
Schopnost efektivně pracovat v týmu.
Samostatnost a schopnost pracovat na dálku.
BENEFITY:
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?