- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Společnost TECHNOENERGY s.r.o. je jednou z předních projektových a konzultačních firem na českém trhu v sektoru technické infrastruktury a obnovitelných zdrojů, zejména solární energetiky.
Vládne u nás přátelská, rodinná atmosféra malé, rozvíjející se firmy. Rádi přivítáme nového kolegu, který se s námi vrhne do realizace nových i stávajících projektů.
zpracování cenových kalkulací jednotlivých projektů
zadávání poptávek dodavatelům a následná kontrola nabídek, zda splňují veškeré standardy a odpovídají internímu požadavku
zpracování odhadu investičních nákladů připravovaných projektů
hledání nových alternativ dodávek v oblasti materiálu
vyhledávání nových nákupních příležitostí a alternativních dodavatelů – průzkum trhu
vytváření a udržování databáze dodavatelů
orientace na úspory a efektivní nákup a následná tvorba reportů
práce s technickou projektovou dokumentací a výkazem výměr
spolupráce při sestavování harmonogramu projektu
spolupráce na tvorbě cenových změn během realizace projektů
vyhodnocení a ekonomická bilance jednotlivých projektů
ukončené SŠ vzdělání
výborné komunikační a organizační schopnosti
zodpovědnost, samostatnost a flexibilita
analytické myšlení a pečlivost
uživatelská znalost a aktivní využívání MS Office (především Excel a Word)
Výhodou bude, pokud budete umět:
praxe na obdobné pozici alespoň 2 roky
orientace v technické dokumentaci
praxe ve vytváření položkových rozpočtů a výkazů výměr
výhodou určitě bude Vaše kreativita – schopnost hledat optimální a netradiční řešení nastalých problémů
práce v rozpočtovém programu např. KROS
znalost AJ – není podmínkou
zajímavé mzdové podmínky včetně motivačního systému odměňování zaměřeného na hospodářský výsledek = roční prémie
mobilní telefon a notebook
pracovní poměr na dobu neurčitou
25 dní dovolené
rodinnou a přátelskou atmosféru malého podniku v úzkém kruhu skvělých kolegů
možnost práce z domova
hezkou kancelář v kubistické vile se zahradou 😊
mimopracovní firemní a teambuildingové akce,
práci si zorganizujete tak, jak Vám bude vyhovovat - pro nás je důležitý výsledek

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.