- 32 000 – 62 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Chcete mít možnost ovlivnit strategické směřování prestižní soukromé školy PORG? Máte zkušenosti s vedením ekonomického oddělení?
Máte rádi výzvy a chcete být součástí zajímavého projektu, který bude mít významný dopad na vzdělávání dětí v Brně? Komunikace v angličtině Vám nedělá problém?
Ano? Pak hledáme právě Vás. Zašlete nám své CV, rádi Vás poznáme osobně
PORG – gymnázium a základní škola, o.p.s. je společnost s více než 30letou tradicí a dlouhodobě nejúspěšnější česká škola. Aktuálně provozuje celkem 4 školy v Praze, Ostravě a v Brně.
Ve výuce na PORGu je kladen mimořádný důraz na kvalitní jazykovou vybavenost dle mezinárodních standardů. Absolventi PORGu jsou každoročně přijímáni na nejlepší české i světové univerzity (např. Stanford, Oxford, Cambridge, Princeton a další).
* Finanční plánování a kontrola - tvorba a vyhodnocování finančních plánů, příprava rozpočtu školy, kontrola nákladů a jejich optimalizace.
* Personální management – analýza personálních (nepedagogických) potřeb školy, nastavení organizačního systému, vedení týmu nepedagogických pracovníků, spolupráce s personálním oddělením.
* Řízení a kontrola finančních prostředků z evropských fondů a dotací.
* Odpovědnost za transparentní a efektivní hospodaření s finančními prostředky školy.
* Vyhodnocování ekonomické situace provozních úseků školy.
* Vyhodnocení a výběr nabídek externích dodavatelů.
* Spolupráce a komunikace s auditory.
* VŠ vzdělání ekonomického směru.
* Prokazatelné několikaleté zkušenosti v oblasti provozního a ekonomického řízení.
* Zkušenosti s vedením týmu podřízených, delegováním úkolů.
* Výborné komunikační schopnosti – schopnost komunikovat s kolegy i externími partnery.
* Zodpovědný přístup k práci, samostatnost, pečlivost.
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni.
* Příležitost ovlivnit směřování prestižní školy.
* Možnost využít zázemí a know how zavedené stabilní instituce.
* Podporu vedení společnosti.
* Příležitost budovat + vést vlastní tým.
* Podporu vzdělávání.
* Moderní pracovní prostředí v zavedených prostorách školky.
* Zajímavou mzdu, bonusy a motivující benefity.
* Místo výkonu práce: Brno
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?