- 43 000 – 61 000 Kč
- Plný úvazek
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Chcete mít možnost ovlivnit strategické směřování prestižní soukromé školy PORG? Máte zkušenosti s vedením ekonomického oddělení?
Máte rádi výzvy a chcete být součástí zajímavého projektu, který bude mít významný dopad na vzdělávání dětí v Brně? Komunikace v angličtině Vám nedělá problém?
Ano? Pak hledáme právě Vás. Zašlete nám své CV, rádi Vás poznáme osobně
PORG – gymnázium a základní škola, o.p.s. je společnost s více než 30letou tradicí a dlouhodobě nejúspěšnější česká škola. Aktuálně provozuje celkem 4 školy v Praze, Ostravě a v Brně.
Ve výuce na PORGu je kladen mimořádný důraz na kvalitní jazykovou vybavenost dle mezinárodních standardů. Absolventi PORGu jsou každoročně přijímáni na nejlepší české i světové univerzity (např. Stanford, Oxford, Cambridge, Princeton a další).
* Finanční plánování a kontrola - tvorba a vyhodnocování finančních plánů, příprava rozpočtu školy, kontrola nákladů a jejich optimalizace.
* Personální management – analýza personálních (nepedagogických) potřeb školy, nastavení organizačního systému, vedení týmu nepedagogických pracovníků, spolupráce s personálním oddělením.
* Řízení a kontrola finančních prostředků z evropských fondů a dotací.
* Odpovědnost za transparentní a efektivní hospodaření s finančními prostředky školy.
* Vyhodnocování ekonomické situace provozních úseků školy.
* Vyhodnocení a výběr nabídek externích dodavatelů.
* Spolupráce a komunikace s auditory.
* VŠ vzdělání ekonomického směru.
* Prokazatelné několikaleté zkušenosti v oblasti provozního a ekonomického řízení.
* Zkušenosti s vedením týmu podřízených, delegováním úkolů.
* Výborné komunikační schopnosti – schopnost komunikovat s kolegy i externími partnery.
* Zodpovědný přístup k práci, samostatnost, pečlivost.
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni.
* Příležitost ovlivnit směřování prestižní školy.
* Možnost využít zázemí a know how zavedené stabilní instituce.
* Podporu vedení společnosti.
* Příležitost budovat + vést vlastní tým.
* Podporu vzdělávání.
* Moderní pracovní prostředí v zavedených prostorách školky.
* Zajímavou mzdu, bonusy a motivující benefity.
* Místo výkonu práce: Brno
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.