- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Umíte francouzsky a máte zkušenosti v účetnictví?
Pak určitě čtěte dál, mám tu pro Vás bezva příležitost!
Převezmete projekt transferu účetnictví české a francouzské entity od francouzské agentury. Budete se podílet na tvorbě a zlepšování procesů v nově zaváděném oddělení. A poté již budete mít na starosti standardní účetní operace - faktury, bankovní transakce, doklady, sklad, mzdy. Budete chystat měsíční a roční výkazy a hlídat dodržování standardů. Pracujeme v systému SAP.
Náš tým doplní zkušený/á účetní, co se domluví francouzsky i anglicky a nebojí se zajímavé výzvy.
Ekonomické vzdělání a znalost účetních a daňových standardů jsou nezbytné.
Dovolenou navíc, ať si během roku můžete pořádně odpočinout. K tomu 2 dny zdravotního volna, možnost 1-2x týdně pracovat z domova a flexibilní pracovní dobu.
Kvalitní zaškolení a jazykové kurzy v rámci pracovní doby.
Spoustu různých příspěvků - MultiSport kartu, penzijní připojištění, stravování, mobilní tarif.
Zaujala Vás tato příležitost?
Pak mi neváhejte poslat životopis a já se Vám ozvu co nejdříve s dalšími informacemi!
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?