- 30 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme personálně poradenská společnost a na českém trhu působíme více než 25 let. Jsme členem skupiny SYNERGIE Group, 5. největší evropské společnosti poskytující personální poradenství a služby od roku 1969. Máme centra v Chebu, Praze, Brně a Bratislavě, kde nabízíme komplexní náborový servis od agenturního zaměstnávání, vyhledávání do kmene, direct search až po executive search.
Právě hledáme do našeho S&you by Synergie týmu Recruitment Konzultanta – Headhuntera, který se bude zaměřovat na obsazování specializovaných a manažerských pozic napříč průmyslovými odvětvími – IT, výroba, logistika, automotive, real estate, chemický průmysl a jiné.
Chcete svoji kariéru směrovat do náboru – headhuntingu? Máte schopnost komplexního řešení problematických situací, jste kreativní a týmový hráč? Mluvíte plynule anglicky? Pokud ano, ráda s vámi prodiskutuji bližší detaily o pozici, naší společnosti a našem týmu.
Vaší náplní práce bude:
360° Recruitment proces a Executive Search projekty
Nastavování sourcingových strategií – využívání různých interních i externích zdrojů
Proaktivní komunikace s potenciálními kandidáty – telefonické pre-screeningy a vedení osobních pohovorů
Obsazování pozic u stávajících klientů, budování dlouhodobých vztahů s klienty a rozšiřování potenciální spolupráce
Vyhledávání nových možností spolupráce, vyjednávání podmínek spolupráce
Podílení se na výběrových řízení realizovaných velkými mezinárodními společnostmi – zpracování dokumentace, prezentace před hodnotící komisí
Aktivní účast na interních i externích networkingových eventech
Možnost podílet se na zajímavých interních projektech
Benefity:
Zázemí společností s 50-letou tradicí na mezinárodní úrovni, v Česku působíme již přes 25 let
Příjemný pracovní kolektiv – jsme parta pohodových lidí
Intenzivní zaškolení a možnost dalšího vzdělávání (interní i externí tréninky)
Možnost ovlivnit své finanční ohodnocení
Zajímavé benefity: 25 dní dovolené, 2 sick days, flexibilní pracovní doba, možnost home office, stravenky, narozeninový příspěvek, Multisport Benefit karta
Váš profil:
Praktické zkušenosti v náboru minimálně 1 rok (na straně personální agentury či společnosti)
Komunikativní úroveň angličtiny – každodenní využití při komunikaci s kolegy, kandidáty a klienty
Analytické a strategické myšlení
Odolnost vůči stresu, proaktivita a kreativita
Výborné organizační dovednosti a time management
O nás:
Synergie je personálně-poradenská společnost působící na českém trhu již přes 25 let. Jsme součástí francouzské skupiny Synergie Group, která má v Evropě vedoucí postavení v poskytování HR služeb. Působíme v oblasti Permanent Placement i Temporary Staffing. Máme pobočku v Praze a Brně, jsme tedy flexibilní plnit očekávání našich klientů.
Náš Permanent Placement tým (působící pod značkou S&you) je rozdělen na dvě divize: technickou a netechnickou. Konzultanti v Netechnické divizi se specializují na obsazování pozic z oboru financí, obchodu, marketingu, lidských zdrojů, administrativy a práva. Konzultanti Technické divize se zaměřují na pozice z oblasti automotive, logistiky, IT, výroby a strojírenství.
Kolegové z Temporary Staffing nabízí svým klientům komplexní HR řešení v různých průmyslových odvětví se specializací na bílé i modré límečky.
Jsme tým, který se navzájem podporuje, sdílí zkušenosti a veškerá nadšení. Neustále na sobě pracujeme a vzděláváme se.
Jsme v souladu s našimi hodnotami společnosti: prémiová služba, partnerství, důvěra a otevřenost, odhodlání, neustálé zlepšování.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?