- 32 000 – 39 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máte zkušenosti na pozici kontrolora kvality a orientujete se v technické a výkresové dokumentaci?
Pokud jste odpověděli ano, tak hledáme právě Vás! Zašlete nám svůj životopis a my se již o vše postaráme!
Pro našeho významného klienta zabývající se výrobou moderního kancelářského nábytku na míru hledáme vhodné zaměstnance na pozici Kontrolora kvality.
Provádění namátkové kontroly kvality rozpracované výroby a hotových výrobků, vč. kontroly způsobu jejich identifikace (značení).
Provádění kontroly systému jakosti dodavatelů a navrhovat jejich hodnocení a certifikaci.
Vést evidenci zmetkového řízení, na základě podkladů od vedoucích dílen zpracovávat měsíční rozbory zmetkovitosti.
Provádění kontroly montážních firem při realizacích u zákazníka.
Spolupracovat při zpracování rozborů interních a externích reklamací, vyhodnocení nákladů na odstranění vad, navrhovat nápravných opatření a kontrolovat jejich plnění.
- SŠ/VOŠ v technickém oboru
- praxe na poodobné pozici min. 1 rok
- orientace ve výkresové a technické výrobní dokumentaci
- znalost Microsoft Office na uživatelské úrovni
- komunikace v anglickém jazyce, alespoň na základní úrovni
Hledáme někoho důsledného, šikovného, kdo se nebojí nových výzev a bude dobrým parťákem do přátelského kolektivu! :)
Spolupráce na hlavní pracovní poměr (1. rok na dobu určitou, poté prodloužení na dobu neurčitou)
Finanční ohodnocení: 30 000 - 40 000,- (odvíjí se dle zkušeností)
Nárok na 5 týdnů dovolené
13. plat, příspěvek na obědy, služební notebook a mobil
Flexibilní pracovní doba
Skvělé obědy ve firemní kantýně :)
Příspěvek na penzijní připojištění, Multisport karta, jazykové kurzy
Pracoviště: Praha 10 - Hostivař, v krásných, designových prostorách společnosti
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
]]>Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?