- 30 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Jste zkušený recruiter v oblasti IT, engineeringu, HR nebo financí?
Máte rádi, když pomůžete lidem a ještě si k tomu vyděláte peníze?
Pak se připojte k našemu týmu úspěšných konzultantů zaměřených na výsledek, komunikaci s lidmi, práci s klientem, proaktivní přístup a pocit vítězství!
Vaší denní činností bude:
- nalézání vhodných kandidátů z různých zdrojů
- aktivní prezentace kandidátů po telefonu klientům
- vyhledávání obchodních příležitostí na trhu práce
- vytváření a udržování dlouhodobých kontaktů s klienty a kandidáty
- radost z úspěchu a vydělaných peněz
Kdo jste?
- energická a dravá osobnost s obchodním duchem
- máte již předchozí zkušenosti jako recruiter v oblasti IT, engineeringu, HR nebo financí
- umíte skvěle prezentovat sebe a své kandidáty
- jste-li obchodník nebo máte zkušenosti z telemarketingu či call centra, máte plus
- jste aktivní řidič s průkazem skupiny B
- plynulá angličtina je určitě nutností
Co za to nabízíme?
- samostatnou a zodpovědnou práci, budete se tak moci podílet na úspěchu celé společnosti
- motivační mzdové ohodnocení - fixní mzda a bonusy
- zázemí stabilní mezinárodní společnosti jakou je ManpowerGroup
- řadu benefitů a příležitostí k rozvíjení se - 28 dní volna (dovolená, sick days), možnost home office, kurzy angličtiny v rámci pracovní doby, stravenky, body do cafeterie, mobil i pro soukromé účely a mnoho dalších výhod
- propracovaný systém zaškolení, následné vzdělávání a rozvoj
- možnost zúročení profesních znalostí a zkušeností.
- nástup ideálně ihned

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.