Senior Buyer with FRENCH

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

We are seeking candidates for the role of a SENIOR BUYER to join an international Supply Chain Management team. Would you like to work in a fast-paced environment where every day brings unique challenges and new opportunities? Don´t hesitate and APPLY NOW!

As a Senior Category Buyer you will execute strategic sourcing plans aligned to business needs and objectives, and manage and develop supplier relationships that deliver value across quality, service, innovation, and cost.

Who will you work for?
Helping clients harness the power of innovation in today’s digital age, this international IT services company operates in 70 countries worldwide. Providing a vast amount of IT services and consulting, this company focuses their attention on providing quality to their clients, partners, and shareholders. This alone makes them not only a leader in their industry, but also a leader in global corporate citizenship.

Your key responsibilities:

  • To execute action plans to meet global supply chain strategies including sourcing strategies and global supplier network capabilities for key commodities as well as spend categories (HW, SW, Telco & Network and Professional services) to achieve broad business objectives
  • To prepare analyses and research to address specialized supply chain issues
  • To carry out action plans for contracting, supplier management, business partnering, and savings
  • To negotiate agreements with suppliers containing program specifications, functional objectives, and savings
  • To be able to follow Corporate, Regional, and Supply Chain policies and procedures
  • To maintain excellent working relationships with all involved stakeholders

REQUIREMENTS:

  • At least Bachelor´s degree
  • Fluency in English and French
  • 3+ years working experience in procurement
  • Ability to understand and apply broad supply chain principles
  • Ability to understand and relate technical solutions, analyze benefits of alternative solutions, and effectively communicate recommendations to customer management
  • Experience working with concepts, practices, and procedures in areas of responsibility or demonstrated vendor selection, sourcing and contracting, supplier management, and/or negotiation skills
  • Good IT skills and proficient in the use of MS Office
  • Superb communication skills
  • Excellent analytical and problem solving skills
  • Team work while ensuring follow up on individual responsibility

BENEFITS:

  • 25 days of paid holidays
  • Unlimited period contract
  • Flexible working hours
  • Three days of Home Office per month
  • Health and accident insurance
  • Referral bonus
  • Meal vouchers
  • Fruit and refreshment on the workplace
  • Multisport Card
  • Trainings
  • Opportunity for career growth both horizontally and vertically
  • Team buildings and company events
  • Brand new offices close to the city centre

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Mlékárna Pragolaktos, a.s. | Mlékárna Pragolaktos, a.s. | Kyje, Praha Kyje, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
DOBRÉ KNIHY s.r.o. | DOBRÉ KNIHY s.r.o. | Holešovice, Praha Holešovice, Praha
  • 26 000 – 28 000 Kč
  • Plný úvazek
dnešní
EVROPA services Czech s.r.o. | EVROPA services Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 60 000 – 180 000 Kč
  • Plný úvazek
dnešní
PetCenter CZ s.r.o. | PetCenter CZ s.r.o. | Chodov, Praha Chodov, Praha
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro studenty
dnešní
JISTU recruitment s.r.o. | JISTU recruitment s.r.o. | Praha Praha
  • 45 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Golf Arts s.r.o. | Golf Arts s.r.o. | Holešovice, Praha Holešovice, Praha
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro studenty
včerejší
TRIANGOLO spol. s r.o. | TRIANGOLO spol. s r.o. | Hulín Hulín
  • 25 000 – 28 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. srpna
DAMEDIS, s.r.o. | DAMEDIS, s.r.o. | Brno Brno
  • 17 000 – 19 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. srpna
WE|DO CZ s.r.o. | WE|DO CZ s.r.o. | Zdiby Zdiby
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. srpna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., T-Mobile Czech Republic a.s., FAnn Retail, a.s., Mlékárna Pragolaktos, a.s., Broker Investment, s.r.o., Trenkwalder a.s., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., Twisto payments a.s., ManpowerGroup s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Albert Česká republika, s.r.o., KFC, Sabores s.r.o., Bageterie Boulevard, Tesco Stores ČR a.s., Modivo Czech, s.r.o., PARTNER 4 JOB s.r.o., Lagardere Travel Retail, a.s., DOBRÉ KNIHY s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., SPECIAL TURBO a.s., DKNV stavební, s.r.o., EURO-GASTRO PARTNERS,s.r.o., McDonald's ČR spol. s r.o., ETERNITIS s.r.o., Alerta s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., CRI ameba.eu, s.r.o., SYNERGIE, s.r.o., PetCenter CZ s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Fusakle s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Shoebox CZ s.r.o., Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o., JOBSTART s.r.o., HAPPY SKI SPORT s.r.o., B2M.CZ s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., Louda Auto a.s., Golf Arts s.r.o., Česká pošta, s.p., LPP Czech Republic, s.r.o., FRANCES s.r.o., ARCgroup s.r.o., Partners Financial Services, a.s., People Dynamic s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Analytik / analytička obchodu, Recepční, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Balení zásilek, Obsluha strojů, Operátor / operátorka expedice, Řidič / Řidička, Skladník / Skladnice, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Odborný asistent / asistentka, Barista / Baristka, Barman / Barmanka, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Someliér /Someliérka, Account Manager / Key Account Manager, Nákupčí, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka nákupu, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Vizážista a kosmetik / Vizážistka a kosmetička, Realitní makléř / makléřka, Elektrotechnik / Elektrotechnička, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Pizzař / Pizzařka, Přípravář / Přípravářka v gastronomii, Šéfkuchař / Šéfkuchařka, Technik / technička kvality

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Vinohrady, Praha, Smíchov, Praha, Praha, Žižkov, Praha, Kyje, Praha, Nové Město, Praha, Karlín, Praha, Veleslavín, Praha, Michle, Praha, Stodůlky, Praha, Třebonice, Praha, Staré Město, Praha, Libeň, Praha, Ruzyně, Praha, Holešovice, Praha, Krč, Praha, Řepy, Praha, Chodov, Praha, Hostivař, Praha, Lipence, Praha, Letňany, Praha, Hlubočepy, Praha, Nusle, Praha, Dejvice, Praha, Horní Počernice, Praha, Kobylisy, Praha, Modřany, Praha, Vršovice, Praha, Vysočany, Praha, Celá ČR

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

policie
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT