Senior category buyer with French

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Do you have more than 3 years of experience as a BUYER or in PROCUREMENT area?
Are you fluent in ENGLISH?
Do you have good communication skills also in GERMAN
Would you appreciate flexible working hours and other nice benefits?

Then we are searching for you!

As a Senior Category Buyer you will:

  • Negotiate with suppliers to obtain products/services at the least cost/risk solution according end-users requirements
  • Participate in the development and completion of contracts and contract negotiations
  • Review Supplier Agreements and Statement of Works
  • Create various types of agreements
  • Contribute to the annual P&L savings targets
  • Cooperate with business stakeholders to achieve improve supplier targers, savings targets, and maximize supplier collaboration
  • Communicate with stakeholders during the course of the procurement cycle
  • Identifies new business related opportunities
  • Ensuring suppliers/solution partners adhere to industry and technical quality standards
  • Implements supply chain strategies and make sure that it is in line with corporate goals
  • Build and maintain relationships with key stakeholders and suppliers
  • Solve the operating problems and issues

REQUIREMENTS:
We are looking for you if you have:

  • Bachelor’s degree or equivalent combination of education and experience
  • Fluent in English and French language
  • Three or more years of proven procurement experience in one of the following IT categories (HW, SW, Network & Telco) OR procurement experience in professional or indirect services
  • IT/software procurement background
  • Ability to relate technical solutions, analyze benefits of all alternatives, and effectively communicate recommendations
  • Excelent communication skills to represent with customers
  • Analytical mind and problem solving skills
  • Proven success working as part of a team
  • Good planning and organizational skills
  • Work performed without daily supervision

BENEFITS:
Have a look at the offered benefit.

  • Flexible working hours
  • Home office (3 days/month)
  • 5 400 CZK for language courses and education
  • 2 paid day for external trainings
  • Sophisticated system of internal training and rotational program
  • 5 weeks of vacation
  • Meal vouchers
  • Cafeteria (in the amount of 3% gross monthly salary)
  • Travel and accident insurance also for private purposes
  • Employee´s sales and benefits
  • Refreshment including fresh fruit in the office
  • Teambuilding and events

Location: Prague (close to metro station)

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Triola a.s. | Triola a.s. | Praha Praha
  • 25 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. listopadu
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • 40 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 28. listopadu
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • 40 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 28. listopadu
GIT Consult Czech s.r.o. | GIT Consult Czech s.r.o. | Brno Brno
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. června
G & P Quality Management s.r.o. | G & P Quality Management s.r… | Mladá Boleslav Mladá Boleslav
  • 18 000 – 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. června

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
DOFEK COMPANY s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Möbelix, Rex Concepts BK Czech s.r.o., Vacke Ivo, JUDr., STARNET, s.r.o., ETERNITIS s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Coweo Technologies s.r.o., Albert Česká republika, s.r.o., Agrospoj s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Lagardere Travel Retail, a.s., Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o., Triola a.s., McDonald`s ČR spol. s r.o., Levi Strauss Praha, spol. s r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., Česká spořitelna, a.s., FILSON s.r.o., Krajské ředitelství policie Středočeského kraje, VAG s.r.o., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., LPP Czech Republic, s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., VSP Auto Praha Servis, a.s., Delirest services s.r.o., VERTI s.r.o., U1 lighting CZE s.r.o., Pojišťovna VZP, a.s., BE Krókur Stores s.r.o., VINTAGE VISUAL s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., A 11 s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., PPL CZ s.r.o., Digital Construction Consulting s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Broker Investment, s.r.o., LA Fashion Management s.r.o., Česká pošta, s.p., ProfesKontakt, s.r.o., Lidl Česká republika s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., CRI ameba.eu, s.r.o., AUTO1 Czechia s.r.o., Global Truck s.r.o., STANDBY Solution s.r.o., Zdeněk Brož, EKO-KOM, a.s., Jitka Poláková, IBASE, spol. s r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Dopravce / Dopravkyně, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Nákupčí, Převozník / Převoznice, Řidič / Řidička, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Úvěrový specialista / specialistka, Barista / Baristka, Barman / Barmanka, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Marketingový asistent / asistentka, Reklamní specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka zahraničního obchodu, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Dělník / Dělnice, Oční optik / optička, Výrobní ředitel / ředitelka (CTO), Policista / Policistka, Kontrolor / Kontrolorka, Řezník a uzenář / Řeznice a uzenářka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Vedoucí skladu

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Slivenec, Praha, Stodůlky, Praha, Libeň, Praha, Vinohrady, Praha, Modřany, Praha, Žižkov, Praha, Holešovice, Praha, Nové Město, Praha, Vysočany, Praha, Ruzyně, Praha, Uhříněves, Praha, Veleslavín, Praha, Prosek, Praha, Břevnov, Praha, Smíchov, Praha, Braník, Praha, Letňany, Praha, Štěrboholy, Praha, Horní Počernice, Praha, Staré Město, Praha, Třebonice, Praha, Kobylisy, Praha, Újezd nad Lesy, Praha, Nusle, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

Vánoční akce!

Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

CHCI VYHRÁT