HR Administrator with GERMAN

Praha
Plný úvazek

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Here you have a great opportunity to work for an amazing international company, so if you would like to kick start your career in HR, this is the place to be!

Enthusiasts for HR with knowledge of English and GERMAN language are welcomed and encouraged to apply now!

Who will you work for?
A leader in the online retail shopping industry, this company has become highly globalized and international from its original foundations. This company provides consumer products and subscriptions to its customers via its online website. Additionally, a separate Web Services division of the company focuses on providing storage and databases to its clients who range from start-up companies to large government enterprises.

Your key responsibilities:

  • Dealing with wide range of HR-related tasks on daily basis including communication with employees across Europe to accommodate their queries via phone or email
  • Supporting the employee life cycle (from onboarding to termination)
  • Providing support to employees in various HR-related topics, such as leaves, compensations, transfers, etc.
  • Maintaining HR-related data at all times using internal systems (i.e. processing of contracts, absence management, transfers and terminating employees´ paperwork etc.)
  • Gathering and analyzing data with useful HR metrics
  • Participating in audits
  • Creating and supporting continuous improvement methods within HR processes

REQUIREMENTS:

  • Fluency in English and German
  • Experience with HR related task would be nice to have, but MOTIVATION is essential for us
  • Knowledge of MS Excel, Word, PowerPoint and Outlook i.e. you can draw a graph, create and filter charts, put together a presentation and make sure that your outlook is not a mess
  • To have a proactive attitude so that you don´t get lost within everything that´s going on around you

Due to the diversity of responsibilities of the role, the ideal candidate will be a competent and resourceful individual with a passion for HR!

BENEFITS:

  • Five weeks of paid holiday
  • Competitive salary
  • Lucrative relocation bonus
  • Public transportation reimbursement
  • Life and health insurance
  • Unlimited period contract
  • Continues learning and development
  • Language courses
  • Career opportunities both internally and internationally
  • Work with an international team
  • Teambuilding activities and company events
  • Dog friendly office

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

AGENTURA PLUS, spol. s r.o. | AGENTURA PLUS, spol. s r.o. | Vokovice, Praha Vokovice, Praha
  • 20 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 18. srpna
JISTU recruitment s.r.o. | JISTU recruitment s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 18. srpna
Deklarace odpovědného podnikání z. s. | Deklarace odpovědného… | Smíchov, Praha Smíchov, Praha
  • 12 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. srpna
Restaurant 59 s.r.o. | Restaurant 59 s.r.o. | Jablonec nad Nisou Jablonec nad Nisou
  • 160 – 180 Kč / hod
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. srpna
TRIANGOLO spol. s r.o. | TRIANGOLO spol. s r.o. | Hulín Hulín
  • 25 000 – 28 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. srpna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Grafton Recruitment s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., SULCO Automotive Group, s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., Crocogarden z.s., HOFMANN WIZARD s.r.o., Coweo Technologies s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Zakládání staveb,a.s., JISTU recruitment s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, JOB LEADER EUROPE s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Special Service International, spol. s r.o., SYNERGIE, s.r.o., S.B.S. SECURITY s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Finanční manažer / manažerka, Finanční kontroling, Účetní, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Školitel / Školitelka, Animátor / Animátorka, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Mistr / Mistrová, Celník / Celnice, Policista / Policistka, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Pracovník / pracovnice ostrahy, Vrátný / Vrátná, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Karlín, Praha, Smíchov, Praha, Libuš, Praha, Michle, Praha, Vinohrady, Praha, Vokovice, Praha, Modřany, Praha, Krč, Praha, Žižkov, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

audit
Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

VYHRAJ 1 000 Kč!

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

JDU HODNOTIT