HR Administrator with GERMAN

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Here you have a great opportunity to work for an amazing international company, so if you would like to kick start your career in HR, this is the place to be!

Enthusiasts for HR with knowledge of English and GERMAN language are welcomed and encouraged to apply now!

Who will you work for?
A leader in the online retail shopping industry, this company has become highly globalized and international from its original foundations. This company provides consumer products and subscriptions to its customers via its online website. Additionally, a separate Web Services division of the company focuses on providing storage and databases to its clients who range from start-up companies to large government enterprises.

Your key responsibilities:

  • Dealing with wide range of HR-related tasks on daily basis including communication with employees across Europe to accommodate their queries via phone or email
  • Supporting the employee life cycle (from onboarding to termination)
  • Providing support to employees in various HR-related topics, such as leaves, compensations, transfers, etc.
  • Maintaining HR-related data at all times using internal systems (i.e. processing of contracts, absence management, transfers and terminating employees´ paperwork etc.)
  • Gathering and analyzing data with useful HR metrics
  • Participating in audits
  • Creating and supporting continuous improvement methods within HR processes

REQUIREMENTS:

  • Fluency in English and German
  • Experience with HR related task would be nice to have, but MOTIVATION is essential for us
  • Knowledge of MS Excel, Word, PowerPoint and Outlook i.e. you can draw a graph, create and filter charts, put together a presentation and make sure that your outlook is not a mess
  • To have a proactive attitude so that you don´t get lost within everything that´s going on around you

Due to the diversity of responsibilities of the role, the ideal candidate will be a competent and resourceful individual with a passion for HR!

BENEFITS:

  • Five weeks of paid holiday
  • Competitive salary
  • Lucrative relocation bonus
  • Public transportation reimbursement
  • Life and health insurance
  • Unlimited period contract
  • Continues learning and development
  • Language courses
  • Career opportunities both internally and internationally
  • Work with an international team
  • Teambuilding activities and company events
  • Dog friendly office

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro studenty
Zveřejněno: 2. října
JISTU recruitment s.r.o. | JISTU recruitment s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 2. října
Projectman.cz, s.r.o. | Projectman.cz, s.r.o. | Smíchov, Praha Smíchov, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. září
ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice | ORLEN Ochrona Sp. z o. o.,… | Praha Praha
  • 31 200 – 35 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. září
Restaurant 59 s.r.o. | Restaurant 59 s.r.o. | Jablonec nad Nisou Jablonec nad Nisou
  • 160 – 180 Kč / hod
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. srpna
TRIANGOLO spol. s r.o. | TRIANGOLO spol. s r.o. | Hulín Hulín
  • 25 000 – 28 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. srpna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Coweo Technologies s.r.o., Bageterie Boulevard, JOBSTART s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Asociace školních sportovních klubů České republiky, z.s., CLEANCAT s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Projectman.cz, s.r.o., ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice, PPL CZ s.r.o., RYTMIK Dětem z. ú., PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., S.B.S. SECURITY s.r.o., JOB LEADER EUROPE s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, STEELEMET, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Recepční, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Účetní, Konzultant / konzultantka IT, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Trenér / Trenérka, Manažer / manažerka kvality, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, Personální manažer / manažerka, Animátor / Animátorka, Instruktor / Instruktorka, Kouč / Koučka, Učitel, Pedagog / Učitelka, Pedagožka, Vychovatel / Vychovatelka, Vzdělávací specialista / specialistka, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Pracovník / pracovnice ostrahy, Vrátný / Vrátná, Obchodní zástupce / zástupkyně, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Vinohrady, Praha, Hloubětín, Praha, Nové Město, Praha, Vokovice, Praha, Bohnice, Praha, Praha, Háje, Praha, Břevnov, Praha, Smíchov, Praha, Malešice, Praha, Celá ČR, Libeň, Praha, Krč, Praha, Strašnice, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

audit
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT