Volné místo ve firmě Grafton Recruitment s.r.o.

Senior category buyer with French

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Lokalita Praha
Firma Grafton Recruitment s.r.o.
Kategorie Obchod, nákup a prodej zboží

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:

Grafton Recruitment s.r.o.

Co od Vás očekáváme:

Do you have more than 3 years of experience as a BUYER or in PROCUREMENT area? Are you fluent in ENGLISH? Do you have good communication skills also in GERMAN Would you appreciate flexible working hours and other nice benefits? Then we are searching for you! Company: Helping clients harness the power of innovation in today’s digital age, this international IT services company operates in 70 countries worldwide. Providing a vast amount of IT services and consulting, this company focuses their attention on providing quality to their clients, partners, and shareholders. As a Senior Category Buyer you will: * Negotiate with suppliers to obtain products/services at the least cost/risk solution according end-users requirements * Participate in the development and completion of contracts and contract negotiations * Review Supplier Agreements and Statement of Works * Create various types of agreements * Contribute to the annual P&L savings targets * Cooperate with business stakeholders to achieve improve supplier targers, savings targets, and maximize supplier collaboration * Communicate with stakeholders during the course of the procurement cycle * Identifies new business related opportunities * Ensuring suppliers/solution partners adhere to industry and technical quality standards * Implements supply chain strategies and make sure that it is in line with corporate goals * Build and maintain relationships with key stakeholders and suppliers * Solve the operating problems and issues REQUIREMENTS: We are looking for you if you have: * Bachelor’s degree or equivalent combination of education and experience * Fluent in English and French language * Three or more years of proven procurement experience in one of the following IT categories (HW, SW, Network & Telco) OR procurement experience in professional or indirect services * IT/software procurement background *Ability to relate technical solutions, analyze benefits of all alternatives, and effectively communicate recommendations * Excelent communication skills to represent with customers * Analytical mind and problem solving skills * Proven success working as part of a team * Good planning and organizational skills * Work performed without daily supervision BENEFITS: Have a look at the offered benefit. * Flexible working hours * Home office (3 days/month) * 5 400 CZK for language courses and education * 2 paid day for external trainings * Sophisticated system of internal training and rotational program * 5 weeks of vacation * Meal vouchers * Cafeteria (in the amount of 3% gross monthly salary) * Travel and accident insurance also for private purposes * Employee´s sales and benefits * Refreshment including fresh fruit in the office * Teambuilding and events Location: Prague (close to metro station)
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Praha
  • TECHNOLOGIE BUDOV s.r.o.
  • 50 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro cizince
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
Zveřejněno: 25. dubna
Nutně vás hledají
  • Praha
  • open recruitment s.r.o.
  • 40 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
  • Karlín, Praha
  • ERV Evropská pojišťovna, a. s.
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • ...
Zveřejněno: 25. dubna
  • Praha
  • Hájek a Boušová, spol. s r.o.
  • 30 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Slevy na firemní zboží
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 25. dubna
  • Žižkov, Praha
  • Iva Stöhrová
  • 28 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro rodiče
Zveřejněno: 25. dubna
  • Hostavice, Praha
  • MONDO transport s.r.o.
  • 20 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. září
  • Vysoké Mýto
  • Mikroelektronika spol. s r.o.
  • 16 000 – 18 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. září
  • Pardubice
  • G & P Quality Management s.r.o.
  • 18 000 – 22 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. září
  • Prostějov
  • Kendrion (Prostějov) s.r.o.
  • 20 000 – 27 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Coweo Technologies s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., TECHNOLOGIE BUDOV s.r.o., A7B Bohemia a.s., Marks and Spencer Czech Republic, a.s., LKQ CZ s.r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., O2 Czech Republic a.s., D-Eco Friendly Company s.r.o., Talentinno s.r.o., K2 moto s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., ForCamping s.r.o., XXXLutz, Věra Pietrasová, LPP Czech Republic, s.r.o., open recruitment s.r.o., Vyšší odborná škola publicistiky, Lagardere Travel Retail, a.s., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., EVROPA realitní kancelář, Renata Haberzettlová, IZOMAT stavebniny s.r.o., NEW YORKER CZ, s.r.o., Lidl Česká republika s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Česká spořitelna, a.s., 4 P & P, spol. s r.o., 21 Consult Group s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., Wittchen s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Etimos Human s.r.o., Mardorm Consult s.r.o., eobuv.cz, JISTU recruitment s.r.o., Globus ČR, v.o.s., SIRIUS FINANCE, a. s., ALPHA FLIGHT a.s., ProfesKontakt, s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., CALPRA s.r.o., Waf-Waf Group s.r.o., CONFIDENCE MEDIA, s.r.o., FLEKSI prostor, a.s., AUTO1 Czechia s.r.o., ERV Evropská pojišťovna, a. s., OXALIS Retail s.r.o., Partners Financial Services, a.s., PRO SECURITY SE, NEIRO, s.r.o., Richter + Frenzel s.r.o., BOBED service s.r.o., BE Krókur Stores s.r.o., Hájek a Boušová, spol. s r.o., CONTEG, spol. s r.o., ALIFEA s.r.o., Iva Stöhrová, HRM Services s.r.o., McDonald`s ČR spol. s r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní specialista / specialistka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Manager, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Fotograf / Fotografka, Marketingový asistent / asistentka, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka zahraničního obchodu, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Dělník / Dělnice, Krejčí / Švadlena, Tkadlec / Tkadlena, Fotolaborant / Fotolaborantka, Mechanik / Mechanička, Realitní makléř / makléřka, Obchodní manažer / manažerka, Provozní manažer / manažerka, Personální manažer / manažerka, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Elektroinženýr / Elektroinženýrka, Elektrotechnik / Elektrotechnička, Elektroprojektant / Elektroprojektantka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Pracovník / pracovnice prádelny, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 2 - Vinohrady, Praha 6 - Vokovice, Praha 1 - Nové Město, Praha 4 - Braník, Praha 9 - Letňany, Praha 6 - Ruzyně, Praha 3 - Žižkov, Praha 5 - Lipence, Praha 8 - Kobylisy, Praha 5 - Zbraslav, Praha 6 - Břevnov, Praha 8 - Střížkov, Praha 9 - Černý Most, Praha 4 - Nusle, Praha 7 - Holešovice, Praha 5 - Stodůlky, Praha 5 - Radotín, Praha 4 - Chodov, Praha 4 - Modřany, Praha 4 - Michle, Praha 8 - Karlín, Praha 5 - Třebonice, Praha 5 - Smíchov, Praha 9 - Hloubětín, Praha 9 - Kyje, Praha 1 - Staré Město, Praha 10 - Štěrboholy, Praha 7 - Troja, Praha 8 - Ďáblice

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

TOP 10 pracovních portálů a 4 agregátory

TOP 10 pracovních portálů a 4 agregátory

V České republice zažíváme v posledních letech prudký vzestup počtu pracovních portálů a sběračů nabídek ve formě pracovních agregátorů. Tyto platformy se snaží nabídnout co nejlepší služby v oblasti propagace pracovních příležitostí. Ačkoli je všechny spojuje společný cíl – spojit zaměstnavatele s potenciálními zaměstnanci – může se zdát, že v tomto hustém "lese" portálů se leckdy lehce ztrácíme. Ale nebojte, máme pro vás řešení! Dnes se podíváme na TOP 10 pracovních portálů, které působí v naší zemi a také na 4 pracovní agregátory. Zajímá vás, co z nich činí jedinečné, v čem skutečně excelují a co nás na nich tak fascinuje? Pokračujte ve čtení a objevte ty pravé klenoty mezi pracovními platformami! 😉🌟

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

TOP 10 podcastů v HR co stojí za to poslouchat

TOP 10 podcastů v HR co stojí za to poslouchat

Seznamte se s naším výběrem TOP 10 podcastů zaměřených na lidské zdroje. Ať už jste v oboru HR dlouholetým profesionálem nebo jen hledáte aktuální informace a trendy, tyto podcasty vám nabídnou širokou škálu témat a poznatků. Získejte přehled o tom nejlepším z HR světa. 🎧🌟

Výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa

Výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa

Víte, že novela zákoníku práce přinesla sdílené pracovní místo? Sdílení pracovního místa znamená, že minimálně dva zaměstnanci se střídají na stejném pracovním místě a dohromady svými částečnými úvazky pokryjí pracovní úvazek celý. Představíme vám základní pravidla, výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa.

Růžové prohlášení, jak správně zpracovat daně

Růžové prohlášení, jak správně zpracovat daně

Každý rok v práci vyplňujete růžové prohlášení, pojďte se na toto prohlášení podívat detailněji a zjistěte, jak správně uplatnit slevy na dani. Ukážeme vám, kde růžové prohlášení najdete. Finanční správa připravila růžové prohlášení jako formulář, který si vytisknete nebo vyplníte na počítači. Poradíme vám také, jak růžové prohlášení ukončit. K daním patří také potvrzení o zdanitelných příjmech, o kterém si řekneme více.

Jak postupovat při pracovním úrazu

Jak postupovat při pracovním úrazu

Pokud se vám v práci stal pracovní úraz, je třeba ho hned nahlásit. Povíme si, jaké kroky musí udělat zaměstnavatel, aby váš úraz vyšetřil. Rozebereme, na co máte vy jako zraněný zaměstnanec nárok. I zranění na teambuildingu může být pracovním úrazem. Co naopak pracovním úrazem není, se dozvíte samozřejmě také.

Máte nárok na dovolenou? Zjistěte, jak ji vypočítat

Máte nárok na dovolenou? Zjistěte, jak ji vypočítat

Kdy mám nárok na dovolenou? Kdy vzniká nárok na dovolenou? Na všechny vaše otázky odpovíme! Ukážeme si, jak si nárok jednoduše sami spočítáte. Vysvětlíme si, za jakých podmínek můžete svou dovolenou převést do dalšího roku.

Doporučující dopis od zaměstnavatele

Doporučující dopis od zaměstnavatele

Doporučující dopis do zaměstnání může být klíčový při rozhodování vašeho nového zaměstnavatele. Z dopisu zjistí, jaké jsou vaše silné stránky, na jakých projektech jste pracovali, jak jste zapadli do současného týmu a mnohem více.

První dojem - jak se vhodně obléct na pohovor

První dojem - jak se vhodně obléct na pohovor

Dali jste si práci s přípravou životopisu, hledáním vysněné práce a pozvali si vás na pohovor? Není důležité, zda se bude jednat o online pohovor či osobní. Vhodné oblečení musíte zvolit v obou případech. A to bez ohledu na to, s kým ze společnosti se setkáte. Nepodceňujte pohovor s “jen” personalistou, protože ten může do dalších kol výběrového řízení poslat někoho jiného. První dojem můžete udělat jen jednou.

Poznáte signály, že je čas na změnu zaměstnání? Poradíme, jak práci změnit

Poznáte signály, že je čas na změnu zaměstnání? Poradíme, jak práci změnit

Občas nás v práci něco naštve, ale co když nás něco nebo někdo v práci štve pořád? Ukážeme si hlavní signály, kdy je vhodný čas změnit práci. Jak na změnu, a co musíte pro změnu zaměstnání udělat.

benefit Bor business consulting CZK den event home office HR HW IT náplň práce NDA Office partner práce Prague software strategie system teambuilding category clo dar employee náplň PR program standard

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena