- 34 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro inovativní nadnárodní společnost se silným zázemím v České republice hledáme nového kolegu nebo kolegyni, který mluví plynule anglicky a má zkušenosti v SAPu.
Vaším úkolem bude zpracovávání nákupních a prodejních objednávek, komunikace s dodavateli a zákazníky po celé EU a budete mít přesah i do fakturací.
- zpracování nákupních a prodejních objednávek v systému SAP
- komunikace s dodavateli a zákazníky ze zahraničí
- reporting (SAP, Excel)
- fakturace
- administrativní podpora při dodávkách zboží
- komunikace s kolegy napříč EU
- angličtina (min. B2) - slovem i písmem (denní využívání)
- uživatelská znalost SAPu - moduly Material Management nebo Sales a Distribution výhodou
- praxe na obdobné pozici alespoň 1 rok
- MS Excel - uživatelská znalost nezbytná pro reporty
- němčina výhodou, nikoliv podmínkou
- řidičský průkaz skupiny B také výhodou
- komunikativnost, spolehlivost a samostatnost
- zajímavé finanční ohodnocení odpovídající Vaší praxi
- možnost kariérního růstu
- 25 dní dovolené a 2 dny sick days navíc
- krásné kanceláře přímo v centru Brna
- firemní telefon a tarif i k soukromým účelům
- Multisport kartu
- stravenkový paušál
- firemní i vzdělávací akce
- nástup možný ihned
Oslovila Vás tato nabídka? Tak neváhejte a dejte mi o sobě vědět prostřednictvím odpovědního formuláře, nebo přímo na e-mail: e-mail přes
. Budu se těšit na Vaše reakce!Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?